  • 1. Data: 2009-07-20 09:40:43
    Temat: Multimedia a zmiana regulaminow
    Od: Przemek <n...@g...com>

    Witam serdecznie,

    ostatnio otrzymałem pismo z firmy Multimedia Polska informujące o
    zmianie regulaminów w treści tego listu napisano:

    "...z uwagi na okoliczność, iż wprowadzenie zmian wynika bezpośrednio ze
    zmiany przepisów prawa, w tym również usunięcia niedozwolonych
    postanowień umownych, w razie skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy,
    dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych (przyp. aut.
    czy telewizja kablowa to usługa telekomunikacyjna?) przysługiwać będzie
    roszczenie odszkodowawcze a także zwrot ulgi przyznanej Abonentowi.."

    Proszę o informację czy faktycznie wypowiedzenie umowy w związku z
    brakiem zgody dotyczącej zmiany regulaminu wiąże się z roszczeniem
    odszkodowawczym?

    Dlaczego w sieciach komórkowych można wypowiedzieć bez kary a Multimedia
    informuje, że u nich nie można?
    Przemek

  • 2. Data: 2009-07-20 09:47:02
    Temat: Re: Multimedia a zmiana regulaminow
    Od: spp <s...@o...pl>

    Przemek pisze:

> [...]
    > odszkodowawczym?
    >
    > Dlaczego w sieciach komórkowych można wypowiedzieć bez kary a Multimedia

    Ale właśnie taka zmiana regulaminów (dostosowanie go do obowiązującego
    prawa) od lipca br. nie może być podstawą do rozwiązania umowy bez
    prawa żądania odszkodowania.
    Powyższe obowiązuje od ... dwóch tygodni. :(

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-07-20 13:57:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    spp wrote:

    > Ale właśnie taka zmiana regulaminów (dostosowanie go do obowiązującego
    > prawa) od lipca br. nie może być podstawą do rozwiązania umowy bez
    > prawa żądania odszkodowania.
    > Powyższe obowiązuje od ... dwóch tygodni. :(

    I bardzo dobrze...

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2009-07-20 18:36:04
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 20 Lip, 15:57, to <t...@a...xyz> wrote:

    > I bardzo dobrze...

    A tak sie podepne do tematu - to obowiazuje tylko i wylacznie "Umow o
    swiadczenie uslug telekomunikacyjnych"? Jak jest zwykla "Umowa o
    swiadczenie uslug" to dalej jest po staremu (zmiana regulaminu - prawo
    do odstapienia od umowy bez kar)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2009-07-21 08:16:18
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    Rafal M pisze:

    > A tak sie podepne do tematu - to obowiazuje tylko i wylacznie "Umow o
    > swiadczenie uslug telekomunikacyjnych"?

    Tak. Zobacz art.57 Prawa telekomunikacyjnego z 2004 r.