  • Data: 2020-05-25 08:29:08
    Temat: Możliwość przepadku mieszkania
    Od: universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam sprawę związaną z mieszkaniem do którego sąd kiedyś przydzielił mi 50% praw i
    mojemu bratu również 50% - mieszkanie po mamie. Obecnie spółdzielnia domaga się od
    nas przepisania na jednego z nas praw głównego lokatora. Z listu ze spółdzielni
    wynika że jeśli tego nie zrobimy do dnia 30 czerwca br. to mieszkanie nam może
    przepaść. Ja jestem w tym mieszkaniu zameldowany, pracuję jednak za granicą, a
    mieszkanie wynajmuję pewnej kobiecie. Obaj z bratem doszliśmy do wniosku że żaden z
    nas w tym mieszkaniu nie zamierza mieszkać i postanowiliśmy je sprzedać. Żeby to
    zrobić trzeba jednego z nas uczynić głównym lokatorem i w tym celu w styczniu
    wykupiłem bilet do Polski na miesiąc czerwiec 23 wylot 27 przylot z powrotem do UK.
    Niestety na drodze stanął nam coronavirus i lot do Polski został anulowany. Wcześniej
    z bratem postanowiliśmy mnie uczynić głównym lokatorem. Jeśli lot nie zostanie
    przywrócony to odpowiednich czynności prawnych nie będziemy mogli zrobić z powodu
    braku transportu do Polski. Proszę o pomoc co mamy zrobić żeby mieszkanie nam
    ocalało.