  • Data: 2019-03-05 18:55:22
    Temat: Montaz okien polaciowych
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W chwili obecnej deweloper buduje mi mieszkanie w zabudowie szeregowej.
    Oddanie za pol roku. Mieszkanie bedzie mialo poddasze nieuzytkowe (bez
    okien, bez docieplenia). W perspektywie moze 3 lat chcialbym tam zamontowac
    okna polaciowe.

    Z tego co udalo mi sie ustalic na montaz okien polaciowych niestety jest
    wymagane pozwolenie na budowe. Do zlozenia wniosku o pozwolenie na budowe
    trzeba dolaczyc m. in. "Oswiadczenie o prawie do dysponowania nieruchomoscia
    na cele budowlane".

    No i zaczyna sie. Grunt jak i dachy sa wlasnoscia wspolna 88osob. Wiec
    musialbym zebrac 88 zgod do tego oswiadczenia. Przerabane.

    Czy istnieje sposob zeby wykorzystac sytuacje, ze deweloper w tym momencie
    jest jedynym wlascicielem i jedyna strona z ktora moglbym sie dogadac (aby
    pozniej nie musiec sie dogadywac z 88 osobami) ?

    Czy mozna wpisac do aktu notarialnego przeniesienia wlasnosci wprost "zgode
    do dysponowania nieruchomoscia na cele budowlane" (w zakresie montazu okien
    polaciowych) ? Albo jakies oswiadczenie od dewelopera?

    Pzdr