  • 51. Data: 2013-10-16 10:46:45
    Temat: Re: Montaz kamer na klatce schodowej
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > Inna droga to - będziecie mieli kamery a nie bezpieczeństwo
    > SJS

    Dlatego najlepiej powiesic atrapy, jesli ktos ma cos ukrasc to i tak
    ukradnie a wiekszosc atrap sie wystraszy bo i tak nie jest w stanie
    odroznic wina od jabola a co dopiero kamery od atrapy.

  • 52. Data: 2013-10-16 10:48:38
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > Ja z tym problemu nie mam. A ci co mają, mogą łazić z maską na głowie.

    Nie masz problemu ale kiedys moze sie okzac ze te kamery dzialaja na
    twoja szkode.

  • 53. Data: 2013-10-16 10:50:09
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    To nie kamery tylko strach. jakbyscie powiseili atrapy efekt bylby taki sam

  • 54. Data: 2013-10-16 15:44:01
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 15.10.2013 23:19, LeonKame pisze:

    > Znajomy policjant usmiał sie serdecznie jak mu powiedzialem o tym
    > pomysle. W moim miescie pod kamerami 2 razy ukradli i zdewastowali
    > ozdobne rzezby na rynku !Tak ze monitoring jest OK ale tylko jako
    > odstraszacz bo w nocy nic nie widac a w dzien specjalnie trzeba akurat
    > wyczaic moment ze cos sie stanie w danym miejscu.
    >
    > 1000zł na mieszkanie ??????? To maja kazdemu w domu zamontowac kamere?

    Ktoś kiedyś pisał, że został napadnięty i obrabowany tuż pod jakąś
    kamerą. Ucieszył się, poszedł do właściciela kamery, ten mu udostępnił
    nagranie i dowiedział się że został napadnięty przez ...
    niezidentyfikowanego osobnika w kapturze.

    Wiedział to już wcześniej.

    p. m.

  • 55. Data: 2013-10-16 20:17:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-15 07:12, sqlwiel wrote:

    > Nieważne, czy kochanek mojej żony bzyka ją u mnie w domu jak mnie w domu
    > nie ma, czy u niego (mojej żony to akurat nie dotyczy bo ma 60 lat, a
    > gerontofilia nie jest aż tak powszechna), a istotny jest fakt, że dzięki
    > monitoringowi mogę (albo co gorsza: byle goryl) się o tym dowiedzieć i
    > np kogoś szantażować. Tu dopiero pojawia się prawdziwy problem. I na tej
    > podstawie można żądać uznania przez sąd monitoringu jako niedopuszczalną
    > samowolę Zarządcy.

    A jak zobaczysz to bez kamery? Twoje chodzenie po klatce jest
    niedopuszczalną samowolą:P

    > Na marginesie: w tym opisanym przez wątkotwórcę przypadku na 99%
    > Zarządca wziął działkę od wykonawcy.

    Mocne słowa...

    Shrek.

  • 56. Data: 2013-10-16 20:20:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-14 21:19, sqlwiel wrote:

    > Inny przykład:
    > Gdy pan K, lat 45 :) wychodzi do pracy na nocną zmianę, to tak się
    > składa, że do budynku wchodzi pan L, który pracuje w jednej firmie z
    > żoną pana K, a z innymi mieszkańcami budynku nic go nie łączy. Pan L
    > wychodzi z budynku na godzinę przed powrotem pana K.
    > Pan K wnosi o rozwód, a pani K występuje do Wspólnoty z pozwem o
    > zadośćuczynienie za rozpad rodziny.

    A teraz nie ma kamer, ale za to w tej klatce regularnie (korzystając z
    prywatności z braku kamer) chleje piwo pan F. No i co? Pani K wystąpi z
    pozwem do pana F?

    Bez jaj.

    Shrek.

  • 57. Data: 2013-10-17 00:31:35
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-16 00:34, animka pisze:

    > Nie jest karalne, ale rodzina nie dostanie odszkodowania (na wypadek
    > śmierci),na które np. przez wiele lat opłacał składki do ZUS .

    Sorry znowu ten ZUS. Oczywiście nie ZUS tylko PZU lub inny ubezpieczyciel.

    --
    animka

  • 58. Data: 2013-10-17 00:33:18
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-16 10:46, LeonKame pisze:

    > Dlatego najlepiej powiesic atrapy, jesli ktos ma cos ukrasc to i tak
    > ukradnie a wiekszosc atrap sie wystraszy bo i tak nie jest w stanie
    > odroznic wina od jabola a co dopiero kamery od atrapy.

    Jakis żulek to od razu potłucze te kamery i będzie po kamerach.

    --
    animka

  • 59. Data: 2013-10-17 03:12:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Zarzadca twierdzi ze nie wykracza poza "zwykly zarzad" i ma prawo
    >poniewaz robi to w ramach dbania o nieruchomosc. Jak tu wygrac?

    Macie tam wspolnote ?
    To zwolac nadzwyczajne zebranie i wypowiedziec zarzadcy umowe, skoro
    sie wam nie podoba.

    Wczesniej mozna przeczytac umowe z nim, coscie tam napisali o zakresie
    uprawnien.

    J.

  • 60. Data: 2013-10-17 03:20:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości grup
    >Nie są uregulowane te sprawy
    >W środowisku ochrony są diametralnie różne propozycje i to nie dwie
    >skrajnie ale kilka skrajnych co się wydaje nie możliwe a jednak tak.
    >Spotkasz się z opiniami, że nie wolno bo GIODO
    >ale GIODO może wejść dopiero wtedy gdy np twarze są zapamiętywane
    >wraz z przypisaniem danych osobowych osoby a jeśli nie to nie ma
    >podstaw do interwencji

    Hm, a sama twarz nie jest dana osobowa ?
    Co ustawa mowi - "informacje dotyczace mozliwej do zidentyfikowania
    osoby".
    W jednej klatce, to latwo zidentyfikowac mieszkanca z fotek.

    >Moim zdaniem bez kamer w wielu przypadkach nie da się podnieść
    >bezpieczeństwa

    Pomagaja. Ale tu mamy prywatny teren i prywatne decyzje, tzn
    wspolnotowe.

    >Gorzej bo prokuratura powinna się zainteresować przepisem jaki
    >funkcjonuje w więziennictwie który zakazuje montażu kamer w toaletach
    >więźniów - skutek - wiem o przynajmniej czterech samobójstwach
    >których można by uniknąć gdyby tam kamery były
    >Życie człowieka jest najważniejsze.

    Ale czemu przeszkadzac ? Wazne ze widac ze nikt nie pomogl ... o ile
    widac ..

    J.