  • 1. Data: 2006-10-19 21:05:31
    Temat: Dyscyplinarka.. a wczesniejsze wypowiedzenie umowy przez pracownika
    Od: a...@p...fm

    Witam

    Pod koniec wrzesnia zlozylem wypowiedzenie umowy o prace, mam
    miesieczny okres tego wypowiedzenia i pracuje do konca pazdziernika.
    Czy teraz moge dostac od pracodawcy zwolnienie dyscyplinarne jesli
    zrobilem faktycznie cos co sie do dyscyplinarnego zwolnienia
    kwalifikuje ??

  • 2. Data: 2006-10-19 21:08:25
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Czy teraz moge dostac od pracodawcy zwolnienie dyscyplinarne jesli
    > zrobilem faktycznie cos co sie do dyscyplinarnego zwolnienia
    > kwalifikuje ??

    Wszystko zalezy od ilosci swiadkow i ogólnie dowodów :) Sąd
    rozstrzygnie.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-10-19 22:45:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <a...@p...fm> napisal w wiadomosci
    s.com...

> [...]
    > Czy teraz moge dostac od pracodawcy zwolnienie dyscyplinarne jesli
    > zrobilem faktycznie cos co sie do dyscyplinarnego zwolnienia

    Co do zasady tak.

  • 4. Data: 2006-10-20 07:08:54
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

> [...]
    > Czy teraz moge dostac od pracodawcy zwolnienie dyscyplinarne jesli
    > zrobilem faktycznie cos co sie do dyscyplinarnego zwolnienia

    Oczywiscie, inaczej kazdy (no moze nie kazdy, ale by sie tacy znalezli) dawalby
    wypwiedzenie, a nastepnego dnia nie pojawial sie
    w pracy - wszak nie ma nic do stracenia.

    A.