  • 1. Data: 2013-07-17 18:23:30
    Temat: Modlin leży
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    , a kto pójdzie siedzieć?
    Niech zgadnę: nikt!

    I ile budżetowych pieniędzy tam utopiono?
    (Pewne dane są tutaj:
    http://www.modlinairport.pl/150-mln-na-budowe-lotnis
    ka.html)
    Dla nieklikatych: te 150mln to "domknięcie" obligacjami. Całość: 331mln

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-07-18 11:35:41
    Temat: Re: Modlin leży
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.07.2013 18:23, sqlwiel pisze:

    Co rozumiesz przez "leży"?

    W sumie jedyne co ostatnio słyszałem o lotnisku w Modlinie to niechęć
    korzystania z niego przez Raynair (czy jak im tam).

    > , a kto pójdzie siedzieć?
    > Niech zgadnę: nikt!

    Podasz jakiś paragraf wraz z uzasadnieniem?

  • 3. Data: 2013-07-18 13:11:31
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.07.2013 11:35, Andrzej Lawa wrote:
    > W dniu 17.07.2013 18:23, sqlwiel pisze:
    >
    > Co rozumiesz przez "leży"?
    >
    > W sumie jedyne co ostatnio słyszałem o lotnisku w Modlinie to niechęć
    > korzystania z niego przez Raynair (czy jak im tam).

    Wizzair tez(?) zostaje na Okeciu.

    zen.aspx

  • 4. Data: 2013-07-23 22:16:53
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 13:11:31 +0200, hiki o! napisał(a):

    > Wizzair tez(?) zostaje na Okeciu.

    bo nie ma tego systemu przeciwmgielnego, byle mgła i nic nie ląduje nic nie
    startuje.

    ale teraz podobno jakies małe samoloty tam lądują.

  • 5. Data: 2013-07-23 22:42:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-18 13:11, hiki o! pisze:
    > Wizzair tez(?) zostaje na Okeciu.

    Ojtamojtam. Się czepiacie.
    Parę groszy tu parę groszy tam :-)
    Przecież nie przysięgali że nie będą defraudować.
    Znaczy wydawać mądrze. :-)

    http://www.dobreprogramy.pl/Wojewodztwo-dolnoslaskie
    -zamowilo-nowy-portal-informacyjny-dla-ludnosci.-Kos
    zt-wykonania-65-mln-zlotych,Aktualnosc,42844.html#ko
    mentarze
    http://tiny.pl/hv5jz
    :-)

  • 6. Data: 2013-07-24 09:16:51

    http://tech.wp.pl/kat,1031195,title,Urzednikow-MSW-z
    adowoli-tylko-iPhone-5,wid,15833214,wiadomosc.html?t
    icaid=110ff1&_ticrsn=3

    Ma takie szczęście czy takich info jest teraz od groma?