  • 1. Data: 2005-07-19 15:01:44
    Temat: Mieszkanie po babci
    Od: "Artigiana" <a...@w...pl>

    Od urodzenia miszkam z babcią w jednym mieszkaniu.
    Babcia jest głównym najemcą. Mieszkanie należy do AZM.
    Czy to prawda, że zmieniły się przepisy i nie dostanę przydziału po babci
    mimo że mieszkam już w nim tyle lat? Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić
    żebu nie stracić dachu nad głową?
    Pozdrawiam
    Marta

  • 2. Data: 2005-07-19 15:17:47
    Temat: Re: Mieszkanie po babci
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

> [...]
    > mimo że mieszkam już w nim tyle lat? Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić

    Zameldowac sie, zorientowac sie w prawie pierwokupu i czy to prawo
    przechodzi dziedzicznie, zorientowac sie, czy mozesz zostac opiekunka osoby
    niepelnosprawnej (babcia?) i czy tym samym wynajem nie moze przejsc na
    Ciebie, badz czy nie daloby sie przeprowadzic za zgoda Babci jej
    ubezwlasnowolnienia i wyznaczenia Ciebie na opiekuna prawnego - cos mi
    dzwieczy za uszami, ze w takiej sytuacji prawo wynajmu przeszloby na
    Ciebie... a wtedy mozna rozpatrywac, czy po smierci Babci bylaby zachowana
    ciaglosc.

    To kilka luznych pomyslow ;-) Jak zwykle - ja sluze imaginacja, a prawnikow
    z grupy mimo swych dyrdymalow prosze o opinie ;-)

    Zaznacze, dla zainteresowanych, ze mam b. duzo czasu z racji zawodu
    (tlumacz) i po prostu mi sie nudzi... Staram sie nie trollowac :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2005-07-19 15:32:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artigiana wrote:
    > Jestem zameldowana od 1984 roku. Z wykupem sprawa wygląda tak, że to duużo
    > kasy a ja jestem tylko biedną studentką.

    [ciach wielki cytat]

    ....i w dodatku na tyle nierozgarniętą, nie że potrafisz poprawnie cytować.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-07-19 15:32:10
    Od: "Artigiana" <a...@w...pl>

  • 5. Data: 2005-07-19 15:43:32
    Od: "Artigiana" <a...@w...pl>

    wiadomości news:dbj6dd$586$3@opal.futuro.pl...

    > [ciach wielki cytat]
    >
    > ....i w dodatku na tyle nierozgarniętą, nie że potrafisz poprawnie
> [...]

    Bo to jest akurat najważniejsze. Jeśli nie masz nic mądrego do powiedzenia
    to może idź się czepiaj gdzie indziej.

  • 6. Data: 2005-07-19 15:52:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artigiana wrote:

    > Bo to jest akurat najważniejsze. Jeśli nie masz nic mądrego do powiedzenia
    > to może idź się czepiaj gdzie indziej.

    Jak nie u miesz się poprawnie zachować na grupach dyskusyjnych - to się
    na nich nie udzielaj. I nie licz na pomoc.

    *plonk*

  • 7. Data: 2005-07-19 16:39:46
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Artigiana" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > [.....................]
    > Bo to jest akurat najważniejsze. Jeśli nie masz nic mądrego do
    > powiedzenia to może idź się czepiaj gdzie indziej.

    Przyszłaś prosić czy wymądrzać się?

    PS. - http://klub.chip.pl/wincat2/oekonf.htm
    http://klub.chip.pl/wincat2/estetykieta.htm
    http://klub.chip.pl/wincat2/netykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 8. Data: 2005-07-19 17:16:10
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > Jak nie u miesz się poprawnie zachować na grupach dyskusyjnych - to się na
    > nich nie udzielaj. I nie licz na pomoc.

    Andrzeju... badz tolerancyjny. Nie kazdy jest ultrageekiem, a wiekszosc
    ludzi po prostu nie wie nawet, co to jest FAQ. W zasadzie nie powinienem
    komentowac Twojego zachowania, bo piaskownica jest terenem free-for-all...
    ale mimo wszystko byloby mi milo, gdybys kolezanke przeprosil i oprocz
    udzielenia merytorycznie wartosciowej odpowiedzi wskazal zasady netykiety,
    zeby na przyszlosc wiedziala, czego sie nie robi. I nie plonkuj z takich
    powodow, bo to juz jest nadgorliwosc. Imho zwrocenie Ci uwagi przez Artigane
    bylo zasadne, bo to nie jest pl.soc.netykieta. Ktos ma prawdziwy problem i
    wytykanie mu skadinad wlasciwych umownych zasad zwyczajowych w tak ostry
    sposob nie jest ani grzeczne, ani kulturalne, ani dobrze o Tobie nie
    swiadczy...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2005-07-19 17:22:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiger wrote:

    > Andrzeju... badz tolerancyjny. Nie kazdy jest ultrageekiem, a wiekszosc
    > ludzi po prostu nie wie nawet, co to jest FAQ. W zasadzie nie powinienem

    Nie trzeba być geekiem, ani nawet nie trzeba znać FAQ. Wystarczy
    odrobina spostrzegawczości i tzw. zdrowego rozsądku.

    A jeśli tego brakuje - mniej lub bardziej ;-> złośliwe zwrócenie uwagi
    powinno uświadomić danej osobie popełniony błąd. Niestety - w tym
    przypadku dana osoba zamiast przyjąć informację do wiadomość - wolała
    zrobić awanturę. Jej problem.

  • 10. Data: 2005-07-19 17:56:49
    Od: "Artigiana" <a...@w...pl>

> [...]
    > komentowac Twojego zachowania, bo piaskownica jest terenem free-for-all...

    Dziękuję Ci za wsparcie ale jak sam widzisz trud daremny.