  • 1. Data: 2002-12-02 19:37:39
    Temat: Mienie zabuzanskie
    Od: "szukajacy porady" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam
    jestem spadkobierca osoby, ktora w wyniku wojny
    utracila majatek na kresach wschodnich. Mam wyrok
    stwierdzajacy wysokosc kwot jakie moja spadkodawca
    powinien byl otrzymac za swoje mienie. Jak to obecnie
    zrealizowac? Czy wchodzi w gre wyplata kwot w gotowce?
    Czy tez mozna otrzymac ekwiwalent w naturze?
    Jakie akty prawne to obecnie reguluja? Bardzo bym prosil
    o wskazanie konkretnych art ustawy o gospodarce nieruchomosciami
    oraz innych
    Bede wdzieczny za wszelkie popowiedzi
    Dziekuje i pzdr

    W.

  • 2. Data: 2002-12-03 11:04:36
    Temat: Re: Mienie zabuzanskie
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl>

    Użytkownik "szukajacy porady" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakie akty prawne to obecnie reguluja? Bardzo bym prosil
    > o wskazanie konkretnych art ustawy o gospodarce nieruchomosciami

    art. 212 Ustawy o Gospodarce Nieruchomosciami
    Najlepiej odwiedz Starostwo - tam uzyskasz odpowiednie
    informacje. Sprawa jest skomplikowana o tyle, ze
    baaaaaardzo trudna do realizacji.

    pozdrawiam
    Jacek (towarzysz - w tej chwili na drodze sadowej)

  • 3. Data: 2002-12-03 17:49:40
    Od: "szukajacy porady" <s...@N...gazeta.pl>

    Jacek P. Urbanowicz <j...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > baaaaaardzo trudna do realizacji.
    >
    > pozdrawiam
    > Jacek (towarzysz - w tej chwili na drodze sadowej)

    Dzieki za odp.,szczerze mowiac znam te regulacje, ale myslalem
    ze jest jeszcze cos wiecej w tej ustawie. W tej ustawie jest takze
    wylaczenie stosowania tego artykulu w stosunku do nieruchomosci
    wchodzacych w sklad Zasobu Rolnego Skarbu Panstwa. A wiec jest to
    dosc spore wylaczenie, bo nie bedzie mozna nabyc np ziem po bylych
    PGRach. Co wiec bedzie mozna nabyc zaliczajac wartosc pozostawionego mienia
    na poczet ceny czy oplat za wieczyste uzytkowanie?
    Czy to prawda ze SP niechetnie sprzedaje a raczej oddaje w uzytkowanie
    wieczyste? Czy znowu wydano w tej sprawie jakies przepisy?
    Pzdr