  • 21. Data: 2004-12-07 08:46:36
    Temat: Re: Metro i bramki w Wawie
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <covvvj$p5a$1@news.onet.pl>, kam wrote:

    > przyjać mandat i cieszyć się że niski
    >
    > regulamin ZTM
    > http://www.ztm.waw.pl/regulamin2.php
    > § 13
    > 1. W pojazdach lokalnego transportu zbiorowego, na stacjach metra
    > oraz na przystankach pasażerom zabrania się:
    > 16. przeskakiwania przez bramki metra,

    Widzę, że chyba nie ma nic o wchodzeniu pod prąd bramkami do
    wychodzenia. To co, nie muszę obawiać się mandatu?:)

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 22. Data: 2004-12-07 11:40:55
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2004 22:53:55 +0100, kam napisał(a):

    > przyjać mandat i cieszyć się że niski

    Jeśli na regulaminie przy bramkach nie ma - to co mają człowieka obchodzić
    jakieś wewnętrzne regulacje przewoźnika?

> [...]
    > 1. W pojazdach lokalnego transportu zbiorowego, na stacjach metra
    > oraz na przystankach pasażerom zabrania się:

    Czyli można legalnie się na nią wspiąć i przejść na drugą stronę :>
    Można jeszcze przelecieć, przeczołgać się... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 23. Data: 2004-12-07 20:39:12
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > Widzę, że chyba nie ma nic o wchodzeniu pod prąd bramkami do
    > wychodzenia. To co, nie muszę obawiać się mandatu?:)

    brawo :)
    chyba że narażasz je na uszkodzenie...

    KG

  • 24. Data: 2004-12-08 17:04:22
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cp54bf$i0u$1@news.onet.pl>, kam wrote:

    > brawo :)
    > chyba że narażasz je na uszkodzenie...

    Normalnie przechodząc narażam bramki na uszkodzenie. W końcu za
    którymś obrotem się zepsują.
    A czy można od kogoś wyszarpać jakieś odszkodowanie za zmarnotrawienie
    publicznej kasy na te bzdurne bramki?

  • 25. Data: 2004-12-09 04:09:29
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > A czy można od kogoś wyszarpać jakieś odszkodowanie za zmarnotrawienie
    > publicznej kasy na te bzdurne bramki?

    przesadzasz
    ja bym się raczej spytał kogo ścigać za kasowniki...

    KG

  • 26. Data: 2004-12-09 07:02:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > przesadzasz
    > ja bym się raczej spytał kogo ścigać za kasowniki...

    kasowniki to maly pikus, :)
    ktos powinien niezle beknac za wybudowanie stacji swietokrzyska, potrzebna
    ona jak dziura w moscie, zastanawia mne od samego poczatku co za kretyn
    kazal ja zbudowac, przeciez jak pierwszy wagon jest na swietokrzyskiej to
    ostatni jeszcze jest na centrum :)

  • 27. Data: 2004-12-09 19:19:18
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    szerszen wrote:
> [...]
    > ona jak dziura w moscie, zastanawia mne od samego poczatku co za kretyn
    > kazal ja zbudowac, przeciez jak pierwszy wagon jest na swietokrzyskiej to

    Bo jest (była) planowana jako stacja przesiadkowa na II linię. Inna
    sprawa, że MZ w tym układzie i po pominięciu pl.Konstytucji Centrum
    powinna być na południe, a nie na północ od Jerozolimskich. Ale może
    zmieńmy grupę, tylko nie wiem czy Renata będzie chciała ;)

    KG

  • 28. Data: 2004-12-10 14:54:07
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cpa8d9$4ud$2@news.onet.pl>, kam wrote:

> [...]
    > powinna być na południe, a nie na północ od Jerozolimskich. Ale może
    > zmieńmy grupę, tylko nie wiem czy Renata będzie chciała ;)

    A na którą?:)

    A z tymi kasownikami to co nie tak? Czyżbyśmy zapłacili jak za zboże?
    Bo ja bym się czepiała bardziej mało funkcjonalnych kart miejskich.

    A tak w ogóle to czy jak widzę, że burak X podpisał się pod odbiorem
    np. ścieżki rowerowej, na którą wydał moje pieniądze i która składa
    się z gór i dolin, a odległość między kostkami, które miło grzechoczą pod
    kołami, sięga 3cm, to czy ja mam jakiegoś bata na tego buraka?
    Tylko nie piszcie, że w następnych wyborach mogę nie głosować na buraka Y,
    który zatrudnił buraka X, bo po pierwsze to teoria, po drugie i tak
    nie odzyskam swoich pieniędzy i stanu ścieżki to nie poprawi, po
    trzecie, gołym okiem widać, że na buraczanym polu trudno znaleźć
    nieburaka.