  • 1. Data: 2021-12-22 13:30:29
    Temat: nieznani sprawcy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Krakowscy sędziowie holu sądu w ubiegłym tygodniu postawili choinkę,
    udekorowaną bombkami w barwach UE i otoczona drutem kolczastym. Na drzewku
    była gwiazda w kolorach tęczy i niecenzuralny napis "Konstytucja".
    W nocy ktoś rozbił bombki i ściągnął drut kolczasty.

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pf
    bid02oaWA6tyfMc17JHEwN5dTYaTbQJNBfwoYn6bRU6wz828jdt1
    rAaZ7fnngwC4tv3Bkl&id=114576789957143

    Ostatniej nocy ktoś po prostu ukradł choinkę i postawił prawilną.
    https://www.facebook.com/135116657130372/videos/1294
    703237713214/?fref=mentions&__xts__[0]=68.ARAX4ksFEP
    thzssQAyce9vlSVuHkqAxGUvDMVfLpUZ6Sk45yw2vphF5yLx54y9
    68ra3rJe7eHTVBJnOi94yZfykP3s520b_vrh1M4-sTXwEdbIza_N
    Q2cSR95ubkZyLL_l-Bac0-QdTDwbQ-fK2bLQcOCCHT-3RrEBFeK_
    qKoPqHhbyAPVZ7blxMX2Cwaued3ZGncuJLs34bf9GrHaiP-Qle4M
    79rY05q8eRHeCRSZPvf6GRDlxiZ-fIQ58GNrzx7att2u3ehDA2_K
    eupxgf8Y3b9tbXgILZ-qXuP9XrcXC029OUCCoXU3FqqdW8Ds8vZ_
    bfuKiiL3PbNpjeSHhGZlnYt6YNkz38m1QQAnKxy0_cxRn6h-pjiQ
    XnSBFejbLo943i6Ffy1toClgc_htYg2IBv7MnYxNJAqqXR3Q
    Oczywiście, teren sądu jest monitorowany.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-12-22 13:38:23
    Temat: Re: nieznani sprawcy ściągnęli choinkowy drut kolczasty Unii Europejskiej W KRAKOWSKIM SĄDZIE! :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    bfuKiiL3PbNpjeSHhGZlnYt6YNkz38m1QQAnKxy0_cxRn6h-pjiQ
    XnSBFejbLo943i6Ffy1toClgc_htYg2IBv7MnYxNJAqqXR3Q
    > Oczywiście, teren sądu jest monitorowany.

    Tak jak komisariaty? :-)

    Podziwiam otwartość "pracowników sądu" w głoszeniu przesłania że gwiazda
    w kolorach tęczy z bombkami w kolorach UE bez ochrony drutem kolczastym
    nie przejdzie! A ja myślałem że sędziowie+ nie potrafią przemówić
    ludzkim obrazem nawet na Wigilię ;-)

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-12-22 14:13:56
    Temat: Re: nieznani sprawcy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2021 13:30:29 +0100, Olin napisał(a):

    > Ostatniej nocy ktoś po prostu ukradł choinkę i postawił prawilną.

    LOL
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2021-12-22 14:35:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Dec 2021 13:38:23 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > A ja myślałem że sędziowie+ nie potrafią przemówić
    > ludzkim obrazem nawet na Wigilię ;-)

    No właśnie Dagmara Pawełczyk-Woicka, koleżanka Mniej niż Zera i prezes SSO
    w Krakowie, z tego co mi wiadomo, nie przemówiła.

  • 5. Data: 2021-12-22 14:38:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-22-grudnia-2021 o 13:30, Olin pisze:
> [...]
    > była gwiazda w kolorach tęczy i niecenzuralny napis "Konstytucja".
    > W nocy ktoś rozbił bombki i ściągnął drut kolczasty.

    Chyba nie myślałeś że to przejdzie płazem.

    Skoro zrobili to SĘDZIOWIE to sprzeniewierzyli się zakazowi
    manifestowania publicznego swoich poglądów.

    Jak teraz taki moher który przyjdzie do takiego sądu może oczekiwać
    sprawiedliwego wyroku w swojej sprawie dot. np. nie wydrukowani plakatu
    z treściami gejowsko propagandowymi?

    No jak? ;-)

  • 6. Data: 2021-12-22 16:37:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 22.12.2021 o 14:38, _Master_ pisze:

    > Chyba nie myślałeś że to przejdzie płazem.
    >
    > Skoro zrobili to SĘDZIOWIE to sprzeniewierzyli się zakazowi
    > manifestowania publicznego swoich poglądów.

    Wychodzi na to, że nową prawilną choinkę postawili niesędziowie?

    A w poprzednich latach, jak sędziowie stawiali choinkę prawilną, bez
    unijnych bombek, bez gwiazdy w kolorach tęczy i bez drutu kolczastego,
    to też się czepiałeś, że sprzeniewierzyli się zakazowi manifestowania
    publicznego swoich poglądów?

    Żebyś mnie zrozumiał, to dodam, że również jestem przeciwko umieszczaniu
    symboli religijnych w urzędach państwowych. Sam widzisz, że to powoduje
    tylko problemy i konflikty.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2021-12-23 12:49:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Dec 2021 13:30:29 +0100, Olin napisał(a):

    > Ostatniej nocy ktoś po prostu ukradł choinkę i postawił prawilną.

    No i już wiadomo, kto wykazał się ormowską czujnością.

    "W czwartek prezes sądu Dagmara Pawełczyk-Woicka oświadczyła, że wie, co
    stało się z choinką.

    - Zdaniem prezes Sądu Okręgowego w Krakowie sąd nie jest miejscem
    umieszczania symboli religijnych, ideologicznych albo politycznych -
    oświadczył w jej imieniu rzecznik ds. cywilnych sądu Zygmunt Drożdżejko. I
    przyznał, że choinka została zarekwirowana.

    - Ponieważ dekoracje na choince umieszczone przez grupę sędziów zawierały
    elementy ideologiczne, które w odczuciu niektórych pracowników sądu oraz
    osób postronnych nie były do pogodzenia z tradycją związaną z choinką
    bożonarodzeniową, dyrektor Sądu Okręgowego w Krakowie podjął, być może
    pochopną decyzję, o zdeponowaniu choinki - stwierdził sędzia Drożdzejko."

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,27943289,t
    o-dyrektor-krakowskiego-sadu-kazal-zarekwirowac-choi
    nke-sedziow.html

    Sędziowie coś tam mówią, że o depozycie powinni wiedzieć właściciele i
    nazywają to zwykłą kradzieżą, ale oni na pewno się nie znają.
    Ten gorliwy dyrektor nazywa się - nomen men - Słaby, a w jego gabinecie
    wisi krzyż.

    Nadal nie wiadomo, kto zapłaci za rozbite w zeszłym tygodniu banki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/