  • 1. Data: 2003-03-27 17:25:57
    Temat: Marihuana pytania
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    od razu mowie, ze nie zajmuje sie w ZADEN sposob tymi sprawami. Jestem
    zdecydowanym przeciwnikiem, ale jako istota myslaca (czasami ;)) rozmyslam
    nad roznymi dziwnymi rzeczami.

    Otoz "gnebia" mnie dwa aspekty prawne dotyczace wlasnie marihuany.

    1. Czy bedac w Coffe Shopie w Holandii i spalac sobie raz czy dwa, po
    powrocie do Polski moge miec jakies nieprzyjemnosci np. gdy piesek na
    lotnisku wykryje?

    2. Czy po wstapieniu w struktury UE rowniez marihuana bedzie podlegala
    wolnemu obrotowi towarowemu?

    --
    Pozdrowienia (Greetings / Grüsse)
    i zapraszam na stronke (and inviting to my homepage / und ich lade zu meiner

    Sasza

    Wszystko pod tym tekstem jest automatyczna reklama, nie zawracaj sobie tym
    glowy.
    (Everything below this text is automatic commercial, don't bother. / Alles,
    was darunter steht, ist eine automatische Werbung, also
    beschäftige dich nicht damit.)

  • 2. Data: 2003-03-27 17:32:48
    Temat: Re: Marihuana pytania
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    >
    > 1. Czy bedac w Coffe Shopie w Holandii i spalac sobie raz czy dwa, po
    > powrocie do Polski moge miec jakies nieprzyjemnosci np. gdy piesek na

    Nie bardzo rozumiem co ów piesek ma wykryć ???
    Jeśli masz na myśli małą kontrabandę no to trudno, by wizyta w cofee-shopie
    usprawiedliwiala przemyt. A jesli chodzi o zawartość w organizmie, to przeciez
    zażywanie, do licha, nie jest karalne

  • 3. Data: 2003-03-27 17:37:32
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    cofee-shopie usprawiedliwiala przemyt. A jesli chodzi o zawartość w
    organizmie, to przeciez zażywanie, do licha, nie jest karalne

    Otoz o ile mi wiadomo przez pewien czas psy potrafia wywachac zapach drugow.
    Zalozmy, ze tuz przed wylotem bylem w coffe-shopie.

  • 4. Data: 2003-03-27 18:12:29
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia - Cz 27 mar 2003 06:37:32p Sasza napisal(a) nastepujace slowa
    :

    > Otoz o ile mi wiadomo przez pewien czas psy potrafia wywachac zapach
    > drugow. Zalozmy, ze tuz przed wylotem bylem w coffe-shopie.

    no to Cie przeszuka i nic nie znajdzie zapach nie jest karalny

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 5. Data: 2003-03-27 18:13:07
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia - Cz 27 mar 2003 06:25:57p Sasza napisal(a) nastepujace slowa :

    > 2. Czy po wstapieniu w struktury UE rowniez marihuana bedzie podlegala
    > wolnemu obrotowi towarowemu?

    a co przez to rozumiesz? legalizacje?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 6. Data: 2003-03-27 18:14:11
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapach drugow.
    > Zalozmy, ze tuz przed wylotem bylem w coffe-shopie.

    No i... ?
    Do więzienia trafia się za przemyt narkotyków, a nie dlatego, że pies
    zaszczeka.

    BaLab

  • 7. Data: 2003-03-27 18:27:13
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    ">
    > 2. Czy po wstapieniu w struktury UE rowniez marihuana bedzie podlegala
    > wolnemu obrotowi towarowemu?
    >
    > --

    Nigdy nie podlegala i tez w Polsce nie bedzie podlegac. Nawet w Holandii
    obrot jest tylko quasi-legalny i nie ma panstwowych norm ktore by
    "dopuszczaly" ten towar do obrotu, a juz w zadnym razie do swobodnego
    obrotu.
    Dlatego nie podpadaja takie specyfiki pod wolny przeplyw towarow z art. 24
    Traktatu Rzymskiego.

    pozdr
    Przemek

  • 8. Data: 2003-03-27 18:39:04
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2003-03-27 18:25, Sasza wrote :
    > 1. Czy bedac w Coffe Shopie w Holandii i spalac sobie raz czy dwa, po
    > powrocie do Polski moge miec jakies nieprzyjemnosci np. gdy piesek na
    > lotnisku wykryje?

    Moim zdaniem, Cie b. wnikliwie przeszukaja, co bedzie nawet nie tyle
    krepujace, co czasochlonne.

    --
    Szwejk
    "Like a madman laughing in the rain"

  • 9. Data: 2003-03-28 03:59:14
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b5vepk$3ek$1@nemesis.news.tpi.pl>, BaLab wrote:
    > Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No i... ?
    > Do więzienia trafia się za przemyt narkotyków, a nie dlatego, że pies
    > zaszczeka.

    THB daje się wykryć we krwi do 4 miesięcy po wypaleniu skręta. Słowem
    przemycał w sobie :)

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2003-03-28 04:05:47
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

> [...]
    > No i... ?
    > Do więzienia trafia się za przemyt narkotyków, a nie dlatego, że pies

    THC daje się wykryć we krwi do 4 miesięcy po wypaleniu skręta. Słowem
    przemycał w sobie :)

    --
    Marcin