  • 11. Data: 2002-09-01 19:11:19
    Temat: Re: Mandaty za nie uiszczenie oplaty za parkowanie
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    =?iso-8859-2?Q?Adam_\=22=5FaDi=5F\=22_Gu=BCmierski?=
    <a...@s...waw.pl.USUN-TO> popisuje tak:

    >----Taaaaa...moim samochodem jeździ dziennie ok 15 osób
    I cóż z tego ? To nie jest usprawiedliwienie
    - prowadz ewidencje (wazne - z data i godzina) ;-P

    >nie jestem w stanie ustalić która osoba w danej chwili popełniła
    1. To twoj problem ;-)
    2. Do tego cie ustawodawca nie zobowiazywal ('do ustalania') ;-/
    3. Masz jedynie, na zadanie uprawnionego ogranu wskazac, KOMU
    powierzyles pojazd w danym dniu i o okreslonej godzinie.

    >i co na to szanowna władza ??? ;-)))
    Wlasciwy organ za nie podporzadkowanie sie obowiazkowi (wskazania, a
    ktory to wynika z art. 78. 4 PoRD, gdybys pytal) kieruje wniosek do
    sadu o ukaranie z art. 65. § 2 KW.
    Dla 'szanownej władzy' obojetne kto placi (ty czy kumpel) - wazna
    jest "kasa", nie jej wlasciciel ;-)

    Artur Golański

  • 12. Data: 2002-09-03 13:02:21
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Użytkownik "Adam "_aDi_" Guźmierski" <a...@s...waw.pl.USUN-TO> napisał w
    wiadomości news:akla9u$ejt$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    ddo
    > zasady że kara sie kierowcę a nie jego własność?...przykładowo - ja swój
    > samochód urzyczam 20 osobom - któreś z nich dostało taki kwitek - przecież
    > nie można mnie karac za błedy popełnione przez innego kierującego. JA ze
    > swej strony jestem ok - sprawdziłem czy dana osoba posiada aktualne prawo
    > jazdy i wreczem jej kluczyki z kompletem dokumnetów - dalej mnie nic nie
    > obchodzi. Jesli został ukarany Iksiński to niech jego scigają - ja za
    niego
    > nie bede płacił , mimo ze to mój samochód i użytkowany za moją

    Czytalem w jakiejs gazecie ze policja ma problemy z wyegzekwowaniem mandatu
    od kierowcow ktorzy zostali zlapani na fotoradar. Wlasciciel mowi ze to nie
    on kierowal i ze samochod pozyczyl komus, a ten ktos pozyczyl jeszcze komus
    innemu. Policjanci wypowiadali sie w tym artykule ze maja problemy z
    ustaleniem tozsamosci kierowcy i niewiele moga na to poradzic.

  • 13. Data: 2002-09-04 19:47:39
    Temat: Re: Mandaty za nie uiszczenie oplaty za parkowanie - przejrzyj pl.regionalne.szczecin.
    Od: "Ami1" <a...@p...fm>

    Witam.
    Na pl.regionalne.szczecin były dyskusje nt."strefa płatnego parkowania"
    i "płatne parkingi".
    Z dn. 11.07.2002. Są jeszcze dostępne.
    Pozdr. Ami1