  • 1. Data: 2002-08-29 09:46:18
    Temat: Dane osobowe
    Od: "Impal" <i...@s...pl>

    .............a w zasadzie firmowe.
    Założyłem firmę po jakimś czasie zadzwonił do mnie gość z sieci hoteli z
    propozycją jakieś karty klubowej, znał telefon, nazwę firmy nazwisko.
    Odpuściłem sobie, ale po niecałym tygodniu dostałem reklamowego maila od
    jakiejś tam firmy xxxx z propozycją już nie pamiętam jaką bo maila wywaliłem
    od razu a zastanawiać się zaczęłem później i informacją że moje namiary ma z
    internetu.
    Hymm,
    co ciekawsze, maila jak do tej pory znała tylko agencja reklamowa z którą
    nawiązałem współpracę i mam wrażenie ze to ona puściła moje dane w świat.
    Trochę mnie to wkurzyło i tu pytanko co mogę/powinienem w tej sytuacji
    zrobic ??? Może ktoś ma już takie doświadczenia ????
    pozdrawiam Krzysiek

  • 2. Data: 2002-08-29 10:26:00
    Temat: Re: Dane osobowe
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Impal" <i...@s...pl> napisał w wiadomości
    > .............a w zasadzie firmowe.
    > Założyłem firmę po jakimś czasie zadzwonił do mnie gość z sieci hoteli z
    > propozycją jakieś karty klubowej, znał telefon, nazwę firmy nazwisko.

    dane firmy nie podpadaja pod ochrone danych osobowych. Mozesz nawet
    prowadzic
    sobie baze danych firm itp. itd.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 3. Data: 2002-08-29 11:17:02
    Od: "Impal" <i...@s...pl>

    >dane firmy nie podpadaja pod ochrone danych
    > Dan
    Dzięki
    Krzysiek