  • Data: 2005-01-09 23:47:43
    Temat: Re: Mandat sprzed kilku miesięcy
    Od: "BartekK" <s...@s...cfu.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > koszty egzekucji komorniczej będziesz miał zbliżone do kosztów
    > przelewu więc moim zdaniem nie ma się co spieszyć, zresztę masz
    > duże szanse, ze komornik nie trafi do Ciebie.

    mi przyszedl mily pan do domu po 1.5 roku, o mandacie (200zl)
    zapomnialem na smierc... A koszt calej operacji wyniosl mnie jakies
    5-6zl, wiec chyba w porownaniu do przelewu, ale za to z obsluga w domu
    ;) Wiec nic strasznego. Szczerze mowiac niewiem czy to byl komornik czy
    inny urzednik, z urzedu miasta w kazdym razie. Przyszedl doreczyc pismo
    o wezwaniu do zaplaty, z mozliwoscia odrazu zaplacenia jemu.

    --
    Bartlomiej Kuzniewski tel +48 696 455098
    s...@s...cfu.com.pl GG# 23319