    From: "Pawel" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mandat karny
    Date: 23 Nov 2003 21:32:56 +0100

    Witam,

    Otrzymalem mandat karny za spozywanie alkoholu w miejscu publicznym. Mandat
    jest na kwote 50zl.

    Czy to prawda, ze od mandatow karnych nie nalicza sie odsetek?

    Czy jezeli nie zaplace go, moge spodziewac sie wizyty komornika? Jakie sa
    koszty pobierane przez komornika od kwoty w wysokosci 50 zl ? (slyszalem, ze
    jest to jedynie kilka zlotych rocznie)

    Czy komornik moze mi potracic kwote mandatu ze zwrotu podatku, ktory otrzymuje
    corocznie z urzedu skarbowego?

    Jak z reguly wyglada sytuacja w takich przypadkach? Dodam, ze nie mam
    najmniejszego zamiaru zaplacic tego mandatu dobrowolnie.

    Pawel