  • Data: 2003-11-25 11:12:38
    Temat: Re: Mandat karny
    Od: "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dostałeś odpowiedź?
    > I nie potrąci ze zwrotu, tylko raczej zajmie przysługującą Ci
    wierzytelność.

    Właśnie w tym rzecz, że dostałem najpierw pismo o postepowaniu egzekucyjnym
    a nastepnie zwrot podatku w niższej kwocie. Mandat byl na 100 zł a koszty
    postepowaniua to jakies 5 czy 8 zł. Dodam, że przyszło to po 2 latach, w
    tamtych czasach to po założeniu lokaty mialbym chyba od 100 zł ze 14 zł
    odsetek.
    Nadal jestem za tym, ze mandatow nie opłaca sie placic, rok temu otrzymalem
    na 500 zł i do tej pory nawet ze zwrotu nie potracili (co prawda zwrot
    podatku tylko 200zł ale jednak). Moze tez dlatego, ze burak policjant oddal
    mi podpisany przeze mnie orginal a zabral kopie, wiec to tak jakbym, nie
    przyjal mandatu.