    From: Piotr Turkowski <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mandat i osoba bez dochodów
    Date: Thu, 03 Jun 2004 23:59:38 +0200

    Witam Szanownych Grupowiczów.
    Mam 19 lat i dzisiaj wydarzyła się bardzo nieprzyjemna sytuacja w moim
    krótkim, aczkolwiek burzliwym życiu. Otóż przez nieuwagę wjechałem w
    ulicę jednokierunkową (odcinek około 10 metrów) i zostałem zatrzymany
    przez policję. Sparaliżowany po prostu stałem i patrzyłem jak szanowny
    Pan Policjant wypisuje wyrok śmierci, tj. 5 punktów karnych oraz mandat
    w wysokości 200zł.1 Dla mnie są to duże pieniądze, a jako tegoroczny
    maturzysta i kandydat na studia po prostu mnie na to nie stać. Nie
    zarabiam, a sytuacja materialna w domu jest powiedzmy szczerze średnia.
    Znajomi od razu mi powiedzieli, że jako osoba niewypłacalna nie muszę
    tego płacić lub mogę odrobić pracą społeczną. Czy ktoś mógłby mi to
    bardziej przybliżyć? Bardzo proszę i z góry wielkie dzięki.

    --
    Pozdrawiam, Piotr Turkowski