    From: "Tarka" <r...@B...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mandat Straży Miejskiej
    Date: Tue, 3 Feb 2004 15:02:01 -0000

    Witam,
    Temat wałkowany, ale kończący sie z reguły stwierdzeniami typu olej to, a
    ciekawe co na to Prawo

    Sprawa wyglada tak:
    podczas płacenia mandatu za złe parkowanie, przemiła pani oznajmiła mi, że
    mam jeszcze jeden mandat niezapłacony.
    Wystawiony był ponoć w październiku zeszłego roku, a ja go nie zapłaciłem...
    Czy jest jakaś możliwość odwołania się od tego? Czy mogę się nie zgodzić z
    zapłatą takiego mandatu, którego kwitka w życiu nie widziałem?
    Oczywiście, że każdy może twierdzić, że mandatu za wycieraczka nie było, ale
    jakoś się bronic chyba można, bo następnym razem dowiem się, że jeszcez z
    pięć razy gdzieś coś zrobiłem nie tak i analogicznie będe musiał za to
    beknąć...
    A mandat wypisany jest za parkowanie w godzinach mojej pracy na drugim końcu
    miasta (co jak znam, życie nie będzie miało wiekszego znaczenia).
    Może są jakieś uchybienia proceduralne, na które mogę sie powołać? Nie
    powinienem np.dostać jakiegoś zawiadomienia do domu, albo wezwania do
    zapłaty chociaż?
    Co z tym zrobic? Mam dziwne wrażenie, ze jestem robiony w wała...
    Pozdrawiam
    Tarka