  • 1. Data: 2004-07-22 01:54:42
    Temat: Małolat, piwo, spisany przez Policję
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Szybkie pytanie: Co Policja może zrobić 15 latkowi, którego spisała za
    picie piwa w miejscu publicznym? Poinformować rodziców? Na mój rozum
    działa to tak, że jeśli ów małolat potem bardziej napsoci (np. okradnie
    kogoś) i go złapią, to będą mieli napisane "notowany", ale... Jak to
    jest naprawdę?

    --
    Adam Wysocki * Warszawa, Śródmieście * www.gophi.net * SWL SP5250730
    GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi#linux.net.pl * gophi#gadu-gadu.pl

  • 2. Data: 2004-07-22 02:45:59
    Temat: Re: Małolat, piwo, spisany przez Policję
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Adam Wysocki napisał:
> [...]
    > działa to tak, że jeśli ów małolat potem bardziej napsoci (np. okradnie
    > kogoś) i go złapią, to będą mieli napisane "notowany", ale... Jak to

    jeśli tylko spisali to nic nie zrobią, a notatniki służbowe 'utylizuje'
    się co jakiś czas (jak sie zapełnią) - tak więc bez obawy :))

    natomiast jeśli zabrali na komende, kazali dmuchać w alkomat, rodzice
    musieli go odebrać itp itd, to kierują sprawe do sądu dla nieletnich

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl