  • 1. Data: 2006-11-24 19:26:13
    Temat: Abonament radiowo-telewizyjny - jakieś konsekwencje niepłacenia?
    Od: "Soulburner" <r...@g...com>

    Witam!

    Mam takie pytanko - nie płaciłem od czerwca abonamentu radiowo
    telewizyjnego. Głośno jakiś czas temu było o tym, że większość
    ludzi w ogóle nie płaci tego abonamentu - czy faktycznie można sobie
    tak nie płacić? ;)

  • 2. Data: 2006-11-24 21:41:02
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Soulburner" <r...@g...com> wrote in message
    s.com...
[...]

    tak samo jak można jeździć samochodem bez prawa jazdy.

  • 3. Data: 2006-11-25 00:38:52
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Soulburner" <r...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

    Teoretycznie można, z tym, że najpierw trzeba wyrejestrować odbiornik.
    Jeśli masz zarejestrowany, to wkrótce przyjdzie wezwanie do zapłaty
    zaległości.

  • 4. Data: 2006-11-26 17:08:05
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    > Teoretycznie można, z tym, że najpierw trzeba wyrejestrować
    > odbiornik. Jeśli masz zarejestrowany, to wkrótce przyjdzie wezwanie
    > do zapłaty zaległości.
    I jak przyjdzie to co?
    Jakie poczta ma możliwości egzekwowania należności?
    I czy abonament się przedawnia?

    Pozdr
    Art

  • 5. Data: 2006-11-26 21:49:40
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Art" <T...@z...adres.poczty.pl> napisał w wiadomości
    > I jak przyjdzie to co?
    > Jakie poczta ma możliwości egzekwowania należności?
    > I czy abonament się przedawnia?
    Majstruja juz aby mogla to robic skarbowka , wiec moze byc sciagalne.

    K.