  • 1. Data: 2003-08-21 16:34:06
    Temat: MIESZKANIE
    Od: "m@rio" <w...@w...pl>

    Witam , mam problem z mieszkaniem , jestem zameldowany na stałe z żoną
    w mieszkaniu ADM ( mieszkanie komunalne ), głównym najemcą jest teściowa
    która od 10 lat mieszka zagranicą ale nadal jest głównym najemcą. Teraz jej
    odbiło
    i chce nas pozbyć się z mieszkania. Mieszkanie od 4 lat opłacamy my ,
    remonty
    również. Moje pytanie brzmi.

    Czy jest jakaś prawna powstrzymania teściowej .

    Pozdrawiam

    Mario

    begin 666 Okrzei.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM/:W)Z96D-"D9
    ..D]K<GIE
    M:0T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IW86=A;VM =VEN:V]W<VMI+G!L#0I2
    @158Z,C P,S X,C%4,38S-# V6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
    `
    end

  • 2. Data: 2003-08-21 19:18:24
    Temat: Re: MIESZKANIE
    Od: "Adam Nowak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m@rio" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > remonty
    > również. Moje pytanie brzmi.
    >
    > Czy jest jakaś prawna powstrzymania teściowej .

    Od czego? To nie jest żart.

    Adam

  • 3. Data: 2003-08-21 19:30:31
    Od: "m@rio" <w...@w...pl>

    Nie , nie jest !!

  • 4. Data: 2003-08-21 21:02:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Aug 2003, m@rio wrote:

    >+ Nie , nie jest !!

    Mógłbyś odpowiadać pod cytatem ??
    Bo podejrzewając do czego się odnosisz:

> [...]
    >+ > > również. Moje pytanie brzmi.
    >+ > >
    >+ > > Czy jest jakaś prawna powstrzymania teściowej .

    ...to ja rozumiem że Adam wyraźnie zaznacza
    że żartem nie jest pytanie: *od czego powstrzymać* ??
    Albo inaczej: jak definiujesz "pozbyć się" !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-08-21 21:31:50
    Od: "Ben" <b...@o...pl>

    Raczej jesteście na pozycji straconej. To teściowa ma tytuł prawny do tego
    lokalu, Wy swoje uprawnienia wywodzicie od niej i w momencie, w którym odmawia
    wam prawa zamieszkiwania nie macie środków prawnych żeby się przeciwstawić.
    Fakt opłacania przez Was czynszu, itp też nic nie zmienia, bo to Wasz obowiązek
    jako lokatorów. Byc może tylko udałoby się Wam odzyskać część kwot
    zainwestowanych w remonty, o ile stanowiłyby tzw. nakłady konieczne, ale to już
    osobna historia
    Pozdrawiam
    Ben