  • 11. Data: 2008-12-25 08:01:13
    Temat: Re: Lotto i inne loterie
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:gith3b$pdg$1@inews.gazeta.pl...

    > genialne w swej prostocie !!
    > tylko ile osób musiałoby być wtajemniczonych ?
    > 1. prezenter
    > 2. kamerzystów ze trzech, może dwóch
    > 3. realizacja dźwięku, wizji, światła - 3-4 osoby
    > 4. komisja kontroli gier - 3 osoby
    > 5. inne osoby...

    A po co tyle?
    Byłeś w kolekturze z Keno?
    1. prezenter - brak
    2. kamerzystów ze trzech, może dwóch - brak
    3. realizacja dźwięku, wizji, światła - brak
    4. komisja kontroli gier - brak
    5. inne osoby... hmm może jeden informatyk?

    pozdr
    lublex

  • 12. Data: 2008-12-25 10:14:16
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 25 Dec 2008 09:01:13 +0100, lublex napisał(a):

> [...]
    > 3. realizacja dźwięku, wizji, światła - brak
    > 4. komisja kontroli gier - brak
    > 5. inne osoby... hmm może jeden informatyk?

    sugerujesz, żeby da się skreślić kupon KENO i dać znać do ustawionego
    informatyka, aby wygenerował akurat te liczby ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://grupy.3mam.net/ różne tematy

  • 13. Data: 2008-12-25 11:40:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

> [...]
    > 1. prezenter
    > 2. kamerzystów ze trzech, może dwóch
    > 3. realizacja dźwięku, wizji, światła - 3-4 osoby

    Eeee... Ci wszyscy to przecież kosmici ;P

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 14. Data: 2008-12-25 12:32:00
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-12-2008 o 15:31:00 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> napisał(a):

> [...]
    > 1. prezenter
    > 2. kamerzystów ze trzech, może dwóch
    > 3. realizacja dźwięku, wizji, światła - 3-4 osoby

    A ile osób było wtajemniczonych w np Gladio ?
    Albo w 9/11 (niezależnie od tego jaka jest prawda) ?

    25 baniek to już naprawdę spora kasa.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 15. Data: 2008-12-25 12:37:18
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:givme1$nqa$1@inews.gazeta.pl...

    > sugerujesz, żeby da się skreślić kupon KENO i dać znać do ustawionego
    > informatyka, aby wygenerował akurat te liczby ?

    A co on to jest Święty Mikołaj?
    On i nie tylko on już jest "ustawiony" :)

    pozdr
    lublex