  • 1. Data: 2008-12-23 08:26:01
    Temat: Lotto i inne loterie
    Od: "Pawel H." <p...@y...com>

    Czy istnieje jakas prawna mozliwosc zaskarzenia do sądu losowań lotto
    organizowanych przez TS ?
    Piłeczki to jeszcze może i są uczciwe, chociaż maszyna zasysająca zawsze
    zassie te lżejsze lub te z mniejszą ilością farby...
    Teraz jest ta loteria LOS MILIONOS losowany komputerowo. Wszystkie losy
    raczej nie zostaną sprzedane. komputer wylosuje zwycięskie losy, ze
    wszystkich numerow ? czy tylko z numerow sprzedanych ?

    Czy Ministerstwo Finansów zatwierdzając regulaminy loterii SMS ktorych
    jest troche na naszym rynku, ma wpływ na ich uczciwość ?

    Wiadomo, komputer to komputer i można go sobie zaprogramować jak się chce.

  • 2. Data: 2008-12-23 09:56:06
    Temat: Re: Lotto i inne loterie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Pawel H." <p...@y...com> napisał w wiadomości
    o.pl...

    > Wiadomo, komputer to komputer i można go sobie zaprogramować jak się chce.

    jak juz tak bardzo wietrzysz spisek, to pragne cie uswiadomic, ze dzisiejsza
    technika, pozwala spokojnie nawet losowanie "pileczkowe" na zywo
    zafalszowac, takze pewnosc co do tego jakie numery pileczek sa wylosowane,
    maja tylko osoby stojace przy maszynie :)

  • 3. Data: 2008-12-23 09:58:03
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    A słyszałeś a teoriach spiskowych ?
    Też są ciekawe.
    Podaj do sądu to zobaczysz czy wniosek ci przyjmą czy nie

  • 4. Data: 2008-12-23 11:58:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A słyszałeś a teoriach spiskowych ?
    > Też są ciekawe.
    > Podaj do sądu to zobaczysz czy wniosek ci przyjmą czy nie

    Jak nie przyjmą to teoria spiskowa będzie prawdą?

  • 5. Data: 2008-12-23 20:30:11
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 23 Dec 2008 10:56:06 +0100, szerszen napisał(a):

    > pozwala spokojnie nawet losowanie "pileczkowe" na zywo
    > zafalszowac, takze pewnosc co do tego jakie numery pileczek sa wylosowane,
    > maja tylko osoby stojace przy maszynie :)

    masz jakiś konkretny sposób ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/11-11-2008/ind.php?pid=2&iid=20
    mBank w Warszawie

  • 6. Data: 2008-12-23 22:47:58
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > masz jakiś konkretny sposób ?

    obróbka obrazu "na żywo" i nakladanie tego na obraz pileczek w maszynie.
    da sie analizowac "w locie" mecz pilkarski (na podstawie analizy obrazu
    z wielu kamer) to pileczki lotto tez sie da

    --
    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://venioo.ovh.org

  • 7. Data: 2008-12-23 23:09:32
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Pawel H. pisze:
    > Czy istnieje jakas prawna mozliwosc zaskarzenia do sądu losowań lotto
    > organizowanych przez TS ?
    Możliwość zawsze jest.
    Ale chłopie, to jest wszystko tak ustawione, by zarabiać
    kasę, a nie wydawać.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2008-12-24 06:40:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > obróbka obrazu "na żywo" i nakladanie tego na obraz pileczek w maszynie.
    > da sie analizowac "w locie" mecz pilkarski (na podstawie analizy obrazu z
    > wielu kamer) to pileczki lotto tez sie da

    dokladnie tak, dzisiejsze komputery z takim drobiazgiem jak numer pileczki
    poradza sobie, nawet zbytnio sie nie przegrzewajac

  • 9. Data: 2008-12-24 14:31:00
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 24 Dec 2008 07:40:44 +0100, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > dokladnie tak, dzisiejsze komputery z takim drobiazgiem jak numer pileczki
    > poradza sobie, nawet zbytnio sie nie przegrzewajac

    genialne w swej prostocie !!
    tylko ile osób musiałoby być wtajemniczonych ?
    1. prezenter
    2. kamerzystów ze trzech, może dwóch
    3. realizacja dźwięku, wizji, światła - 3-4 osoby
    4. komisja kontroli gier - 3 osoby
    5. inne osoby...

    niby codziennie w ML 25 mln do wygrania...

  • 10. Data: 2008-12-24 15:26:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:gith3b$pdg$1@inews.gazeta.pl...

    > tylko ile osób musiałoby być wtajemniczonych ?

    a jakie to ma znaczenie, chodzilo o sam fakt takich mozliwosci