  • Data: 2006-10-15 20:23:47
    Temat: Logo, zdjęcia, teksty zamieszczone na stronie www
    Od: w...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jestem webmasterem, wykonuje strony internetowe.
    Mam pytanie związane z zawartością witryny Klienta. Czy właściciel
    domeny w całości odpowiada za to, co zostało umieszczone pod danym
    adresem, czy część odpowiedzialności spada na wykonawcę?
    Nie chodzi mi tutaj o prace graficzne, lecz o zdjęcia, logo, teksty
    itp. otrzymane od Klienta.

    Czy umowa podpisywana z Kleintem powinna zawierać takie zapisy jak:
    - Zamawiający bierze odpowiedzialność za wszystkie pliki dostepne w
    domenie ....
    - Zamawiajacy zaświadcza, że ma prawo do wykorzystania wszelkich
    materiałów jak: logo, zdjęcia itp., które zobowiązuje sie
    przekazać wykonawcy w formie...
    - jeszcze inaczej?

    Czy tego typu zapisy są w ogóle do czegoś potrzebne? Czy
    właściciel domeny i tak nie odpowiada w całości za wszelkie
    materiały, informacje zamieszczone w witrynie?

    Pytam, bo zastanawiam się, czy by nie zamieścić takiego zapisu w
    umowie. A nie mam możliwości sprawdzenia, czy każde zdjęcie, tekst,
    logo jest właśnością Zlecniodawcy.

    Z góry dziękuje za pomoc.