  • 1. Data: 2006-01-19 20:03:27
    Temat: List z przekreślonym tekstem
    Od: PAWEX <""cbpawex\"@o2[no spam].pl">

    Witam,
    Mam takie pytanie:
    Jeżeli do kogoś napiszę list w stylu:

    "Ty sk...synu, jesteś poj...ny, jakbym mógł to bym cię zarąbał siekierą,
    twojka matka to jest taka czy inna itd itp"

    A potem całość przekreślił cienką linią tak żeby było widać cały tekst.

    I jeszcze bym dopisał już bez skreślania:

    "Jesteś bradzo fanym kumplem i pożądnym człowiekiem i nie wiem jak się
    mogę tobie odwdzięczyć, a tak w ogóle to szanuję całą twoją rodzinę i
    bardzo was wszystkich pozrawiam i całuję. Z poważaniem i z
    pozdrowieniami ...."

    To czy takie coś może być potraktowane jako dowód w sądzie?

    Albo czy może się stać powodem założenia sprawy w sądzie, cywilnej czy
    karnej?

    Dodam że pytam z ciekawości bo mój dziadek stosował podobne metody
    jakieś 50-60 lat temu.

    Pozdrawiam.

    --
    Pawex
    cbpawex[małpa]o2[kropka]pl

  • 2. Data: 2006-01-19 20:15:00
    Temat: Re: List z przekreślonym tekstem
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    PAWEX > wrote:
> [...]
    > karnej?
    >
    > Dodam że pytam z ciekawości bo mój dziadek stosował podobne metody

    Pytanie świadczy, ze wnuczek nie lepszy.
    MZ

  • 3. Data: 2006-01-19 20:25:00
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dqord3$i0d$1@nemesis.news.tpi.pl PAWEX"
    <""cbpawex\"@o2[no spam].pl <Użytkownik "PAWEX" <""cbpawex\"@o2[no
    spam].pl"> pisze:

    Pomysł taki sobie, może i troche denerwujący.
    Natomiast podam Ci przykład z życia, który na pewno nie zaskutkował żadnymi
    formalnymi konsekwencjami prawnymi. Otóż pewien człowiek pracował w pewnej
    firmie i z racji charakteru tej pracy wielu klientów tejże firmy (a także i
    samo kierownictwo) miało i musiało mieć z nim częsty kontakt na prywatne (to
    ważne) numery telefonu. Pracodawca w dość chamski sposób wydymał (sorry za
    kolokwializm) tego pracownika.
    Od tego momentu przez wiele miesięcy na prywatnej (podkreślam - prywatnej)
    sekretarce automatycznej oraz prywatnej poczcie głosowej tego człowieka
    pojawiło sie nagranie o treści typu: "tu numer ******** jeśli nie nazywasz
    się ******* i nie jesteś żadnym k****em ze złodziejskiej firmy ******, która
    oszukuje klientów, możesz zostawić wiadomość..." itd., itp.
    Nie potrafię przedstawić skuteczności tego działania, zaś jego zasadności
    oceniać nie chcę, bo nie znam szczegółów.

    Jotte

  • 4. Data: 2006-01-19 22:11:11
    Od: mm <m...@m...pl>

    Nie lepiej posłać pięć pestek pomarańczy ?

  • 5. Data: 2006-01-19 22:27:37
    Od: PAWEX <""cbpawex\"@o2[no spam].pl">

    mm napisał(a):
    > Nie lepiej posłać pięć pestek pomarańczy ?

    dlaczego?

  • 6. Data: 2006-01-19 22:45:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@m...pl>

    In article <dqp3pp$qg9$1@atlantis.news.tpi.pl>, ""cbpawex\"@o2[no
    spam].pl" says...
    > dlaczego?

    Konski leb trudniej zalatwic...

    --
    KRZYZAK

  • 7. Data: 2006-01-19 23:58:30
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "PAWEX" <""cbpawex\"@o2[no spam].pl"> napisał w wiadomości
    > "Ty sk...synu, jesteś poj...ny, jakbym mógł to bym cię zarąbał siekierą,
    > twojka matka to jest taka czy inna itd itp"

    Czy ty aby jesteś aby na pewno zrównoważony psychicznie i emocjonalnie? Może
    czas zastanowić się nad sobą? Metody jak z przedszkola, słowo daję. Co ten
    list udowodni ponad to, że jesteś dziecinny, chamski i niedojrzały
    emocjonalnie? Bo mnie by taki list nawet nie wk..., po prostu bym ci
    współczuła. Żeby kogoś obrazić, wkurwić i zachować przy tym jakiś poziom, to
    też trzeba umieć. A swoją drogą co ci zrobiła matka lub rodzina tego
    osobnika, że je także chcesz obrazić?

    A może prościej tak po staropolsku dać sobie w gębę, a potem pogodzić się
    przy piwie mówiąc od razu co ci na wątrobie leży? Nie, żeby komuś dać w gębę
    i być gotowym na konsekwencje lub żeby słownie rozstrzygnąć konflikt i nie
    bać się kontrargumentów, to trzeba nie być tchórzem. Ty wolisz to załatwić
    jak ostatnia łajza, jak szkolny wyrostek co siedział w tej samej klasie
    kilka lat - bije tylko słabszych, innych podsrywa z ukrycia.

    A co do konsekwencji prawnych, to ja bym się nie bała na twoim miejscu. Nikt
    poważnie cię nie potraktuje, no może butem jak będziesz wracał po zmroku do
    domu. I szczerze mówiąc, ja bym się nie zdziwiła. Każda kosa trafia kiedyś
    na swój kamień.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 8. Data: 2006-01-20 00:02:31
    Od: PAWEX <""cbpawex\"@o2[no spam].pl">

    niezrównoważona to jesteś ty a ja pytam czysto hipotetycznie a nie w
    celu użycia, no ale skoro ktoś jest niezrównoważóny i ma wybujałą
    fantazję to może całkiem imiennie i bezpodstawnie naubliżać.

    a co do wk..wienia to efekt jest dobry widzę to po tobie :)

    --
    Pawex

  • 9. Data: 2006-01-20 00:14:59
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    > niezrównoważona to jesteś ty a ja pytam czysto hipotetycznie a nie w
    > celu użycia, no ale skoro ktoś jest niezrównoważóny i ma wybujałą
    > fantazję to może całkiem imiennie i bezpodstawnie naubliżać.

    Dobprawdy, zaskakujące rzeczy ci przychodzą do główki i nawet nie chcesz nic
    takiego w zyciu zrobić, chociaż dziadek twój tak bezkarnie robił, no
    proszę.....

    > a co do wk..wienia to efekt jest dobry widzę to po tobie :)

    Masz rację. Chamstwo, dziecinada i głupota zazwyczaj przynoszą zazwyczaj
    taki efekt. Cieszy tylko ludzi, którzy stosują takie same techniki w życiu.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 10. Data: 2006-01-20 00:16:41
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ty aby jesteś aby na pewno zrównoważony psychicznie i emocjonalnie? Może
    > czas zastanowić się nad sobą? Metody jak z przedszkola, słowo daję. Co ten
    > [...]

    W pełni się z Tobą zgadzam! Gdybym taki list otrzymał od kogoś,
    to poprawiłby mi on humorek :-)
    Bogu dziękować, że nie brakuje rozsądnych ludzi na tym świecie... :)

    Piotr