  • 11. Data: 2002-04-11 16:46:41
    Temat: Odp: List otwarty do decydentów tego kraju (i nie tylko) w sprawie obrony RP
    Od: "India" <I...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jupraw <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a947mm$r86$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
    > też dopiero ma Pani stawać?
    > W świetle ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP i aktów wykonawczych, d
    > poboru (nie mylić z powołaniem do wojska) wzywane są kobiety, które w dany
    > roku szkolnym kończą naukę w średnich i policealnych szkołach medycznych.
    > Pobór polega na ustaleniu przez powiatową komisję lekarską (cywilni lekarz
    > powoływani przez wojewodę) kategorii zdolności do czynnej służby wojskowej
    ,
    > założenie ewidencji wojskowej i wręczenie książeczki wojskowej.
    > Nikt Panią nie będzie powoływał do odbycia służby wojskowej.

    Miło mi, że ktoś światły w tych sprawach się odezwał. Nie jest moim probleme
    m to co to jest pobór tylko to, że ja nie chce - przyczyny były opisane na p
    oczątku tego wątku - wogóle figurować w ich papierkach ewidencyjnych.
    A tak przy okazji, to skoro nie wezwą mnie do odbycia służby wojskowej to dl
    aczego w książeczce wojskowej (którą najchętniej bym podarła, spaliła a pote
    m popiół zmieszała z błotem, tylko zdjęcia trochę szkoda...) na karcie zatyt
    ułowanej "Urególowanie stosunku do służby wojskowej" nic mi nie wpisano, nie
    przypięczetowano mi przeniesienia do rezerwy, ani też niezdolności do służby
    wojskowe????
    A tak przy okazji, to mam zamiar zabawić się z tym krajem, tak jak on zabawi
    ł się ze mną - niech mi tylko starczy siły psychicznej i wytrwałości na doko
    ńczenie tego co piszę, no a potem musi znaleźć się jakiś kamikadze, który na
    rażając się wielkim tego kraju będzie chciał to wydać i zrobić przy tym troc
    hę kasy.