  • 1. Data: 2002-04-09 13:40:23
    Temat: Finalista olimpiady, egzamin z przygotowania zawodowego.
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl>

    Witam,
    Jestem finalista Olimpiady Informatycznej. 3 lata temu, po tym jak
    dostalem sie do ostatniego (ogolnopolskiego) etapu dyrekcja szkoly do
    ktorej uczeszczam (technikum elektryczne) poinformowala mnie, ze jestem
    zwolniony z egzaminu z przygotowania zawodowego w zawodzie technika
    elektryka (mimo, ze olimpiada byla informatyczna). Zostalem o tym
    poinformowany na apelu, przy obecnym calym roczniku.
    Dzisiaj, 3 tygodnie przed owym egzaminem dowiaduje sie, ze jednak nic z
    tego nie bedzie i mam zaczac uczyc sie do egzaminu (oczywiscie tydzien po
    egzaminie jest matura jeszcze). Nagle okazalo sie, ze bylbym zwolniony z
    egzaminu gdyby to byl inny kierunek, a nie technik elektryk.. oczywiscie
    poprzednio przeoczono ten szczegol. Dyrekcja stwierdzila, ze ona nic nie
    zrobi teraz, bo to sprawa kuratorium i tyle..

    W dokumencie ktory otrzymalem od Olimpiady Informatycznej 3 lata temu
    wyszczegolnione sa zarzadzenia na podstawie ktorych przydzielane jest
    zwolnienie, a mianowicie:
    paragraf 9, ust. 1 pkt 2 zarzadzenia Nr 28 Ministra EN z dnia 14 wrzesnia
    1992 (Dz. Urz. MEN nr 7 poz.31 z 1992r., nr 5 poz. 27 z 1994r.).
    Dyrekcja odpuscila sobie dokladne sprawdzenie sprawy, jednak ja wolalbym
    jeszcze odrobinke podrazyc temat - do tego wlasnie przydalby mi sie tekst
    owego zarzadzenia - niestety w internecie tak starego dokumentu nie udalo
    mi sie zdobyc.

    Czy moglby ktos podac mi tresc owego tekstu, ewentualnie pomoc mi w jakis
    inny sposob?

    pozdrawiam
    Merlin

    --