  • 1. Data: 2002-04-09 13:45:33
    Temat: spis ludnosci
    Od: "Tomasz Barcicki" <t...@p...onet.pl>

    Hej

    Ludzie, ma ktos moze rozwiazane szkoleniowe pytania kontrolne lub (i)
    przyklad szkoleniowy dla kandydatow na rachmistrzow?

    Bardzo prosze o link (na grupe lub priva), moze byc tez mail z odpowiedziami
    lub skan - wielkosc maila(i) nie wazna - pilne!:)

    Kazdy kto to rozwiazywal, zrozumie moja prosbe - chodzi o lakoniczne i malo
    precycyjnie sformulowane pytania, jak rowniez przyklad szkoleniowy.

    Czekam:)
    Tomek

  • 2. Data: 2002-04-09 13:58:26
    Temat: Re: spis ludnosci
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl>

> [...]
    malo
    > precycyjnie sformulowane pytania, jak rowniez przyklad szkoleniowy.

    jesli nie radzisz sobie z tym testem to moze lepiej zebys nie byl
    rachmistrzem?

    PZDR
    Shaman