  • 1. Data: 2003-07-30 13:17:46
    Temat: Linki do wzorów umów (ULTRA PILNE)
    Od: "Piotr vel Nygus" <n...@o...pl>

    Witam,
    potrzebuję na przysłowiowe cito linka do stron (moga być w jęz. angielskim)
    ze wzorami umów - chodzi mi o umowę "kontrakt dystrybucyjny". ewentualnie
    zadowolę się polską wersją :))

    Z góry wieelki dzięki!

    --
    pzdr.
    Piotr

    _____________

  • 2. Data: 2003-07-30 17:53:17
    Temat: Re: Linki do wzorów umów (ULTRA PILNE)
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    _____________

    www.prawo.hoga.pl

  • 3. Data: 2003-07-31 20:49:47
    Od: "JJona" <j...@p...fm>

    Użytkownik "mec.Michał" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piotr vel Nygus" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > angielskim)
    ewentualnie

    Gdy sprecyzujesz o jaki kontrakt dystrybucyjny chodzi to może i taką umowę
    prześlę ci w języku angielskim.
    Jona