  • 1. Data: 2007-01-29 06:38:02
    Temat: Licencje na soft
    Od: "Vertex" <j...@v...pl>

    Witam ...

    Mam taka sytuacje ...

    mam na siebie otwarta dzialalnosc ... posiadam licencje na odpowiednie
    oprogramowanie
    ale przez conajmniej rok pracowac bede w innej firmie jako opieka
    informatyczna
    (outsourcing czy jak to sie tam nazywa) ... rozliczenia na podstawie faktur
    VAT i biorac
    pod uwage ze swoje oprogramowanie mam na laptopie a w nowej firmie jest
    suuuuper
    komputer dla mnie przygotowany ale bez softu mam pytanko :

    czy moge zainstalowac moje oprogramowanie na tym komputerze (nie mojej
    wlasnosci)
    jednoczesnie usuwajac je z laptopa ? .. czy mozna podpisac jakas umowe o
    uzyczeniu licencji ?

    nie chce mi sie np. robic projektow 3d na sofcie ktory jest na tym nowym
    kompie
    a skladac na stronke materialow na laptopie bo tak mam licencje ....

    Pozdrawiam

    Vertex

  • 2. Data: 2007-01-29 06:42:01
    Temat: Re: Licencje na soft
    Od: "Vertex" <j...@v...pl>

    aha ... posiadane przeze mnie oprogramowanie jest w wersji BOX ...

    jezeli to cos zmienia

  • 3. Data: 2007-01-29 07:55:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Vertex napisał:
    > czy moge zainstalowac moje oprogramowanie na tym komputerze (nie mojej
    > wlasnosci)
    > jednoczesnie usuwajac je z laptopa ? .. czy mozna podpisac jakas umowe o
    > uzyczeniu licencji ?

    Tak, ponieważ NIE posiadasz licencji na soft, lecz egzemplarz programu,
    który możesz zainstalować gdzie zechcesz.

    > aha ... posiadane przeze mnie oprogramowanie jest w wersji BOX ...
    > jezeli to cos zmienia

    O tyle, że mniej dyletantów będzie Ci pieprzyć, że masz licencję i musisz się
    stosować do 10 przykazań.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 4. Data: 2007-01-29 13:36:04
    Od: "Vipit" <v...@w...pl>

    Oczywiście że możesz zainstalować boxową wersję na innym sprzęcie pod
    warunkiem że usuniesz ją z tego komputera na którym masz teraz zainstalowaną
    (o ile nie jest to licencja wielostanowiskowa -a pewnie nie jest)

  • 5. Data: 2007-01-29 14:34:34
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:epk99a$h4v$1@news.onet.pl...

    > Tak, ponieważ NIE posiadasz licencji na soft, lecz egzemplarz programu,
    > który możesz zainstalować gdzie zechcesz.

    Wiesz, jak siedziałeś w pierdlu to było o tyle lepiej, że nie pieprzyłes
    głupot na grupie.
    Jakis blog ze wspomnieniami załozyłeś?

  • 6. Data: 2007-01-29 15:12:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Wiesz, jak siedziałeś w pierdlu to było o tyle lepiej, że nie pieprzyłes
    > głupot na grupie.
    > Jakis blog ze wspomnieniami załozyłeś?

    Książkę wyda. "Wspomnienia cwela" ;->

  • 7. Data: 2007-01-29 16:35:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Wiesz, jak siedziałeś w pierdlu to było o tyle lepiej,

    Nie siedziałem w pierdlu to raz.

    > że nie pieprzyłes głupot na grupie.
    > Jakis blog ze wspomnieniami załozyłeś?

    Dwa - jeżeli tak bardzo Cię to ciekawi to rzeknij ino słówko
    a własne mieć możesz, albowiem... :

    "Podkreślić należy, że sąd nie przesądza o sprawstwie i winie
    podejrzanego a jedynie podziela pogląd Sądu Najwyższego, że grożąca podejrzanemu
    surowa kara stanowi SAMOISTNĄ, nie wymagającą dodatkowego uzasadnienia, podstawę do
    zastosowania środka zapobiegawczego w postaci tymczasowego aresztowania"

    Nie, to nie z Kawki, niestety.

    zdrówka
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 8. Data: 2007-01-30 00:54:35
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:epl7o6$v97$1@news.onet.pl...

    > Nie siedziałem w pierdlu to raz.

    A gdzie?
    Zresztą nieważne gdzie, ważne, że cię tu nie było i był spokój.
    Jeżeli twój powrót tam gdzie siedziałeś spowoduje, że tu cie nie będzie, to
    głosuję recami i nogami, a by cię tam w jak najkrótszym czasie wsadzili z
    powrotem.

  • 9. Data: 2007-01-30 00:56:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
> [...]
    > głosuję recami i nogami, a by cię tam w jak najkrótszym czasie wsadzili z

    Ale nie widzę problemu byś użył filtra albo przyjął moją propozycję.

    zdrówka
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 10. Data: 2007-01-30 06:42:32
    Od: "Vertex" <j...@v...pl>

    A ja proponuje zebyscie sie gdzies spotkali i dali sobie po razie :)

    Dzieki za odpowiedzi

    Pozdrawiam

    Vertex