  • Data: 2003-02-25 16:45:48
    Temat: Lekarz Medycyny Pracy
    Od: "Ireneusz Kaczmarek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Znalalzem sie w takiej dziwnej sytuacji.
    Po wykonaniu badań , wymaganych przed rozpoczeciem pracy.
    Udałem sie z kompletem wyników do Lekarza Medycyny Pracy.

    Tenze jednak wydając mi swiadectwo przydatnosci do pracy, ZATRZYMAŁ sobie te
    wyniki.

    Tak sie koleje losu potoczyly, ze po 3 miesiacach , zrezygnowalem z tamtej
    roboty i dostałem druga prace.
    Otrzywiscie potrzebne jest kolejne swiadectwo Lekarza.

    Jednak niektore z wyników [okulista i RTG] sa wazne 2 latka, o ile sie nie
    myle.

    Udałem sie wiec do przychodni do Lekarza, i tam go uprzejmie prosze o
    zwrocenie mi tych wyników.

    No i klops spotkalem sie z odmowa. i uslyszalem text, ze jak chcialem to
    moglem sobie skserowac.

    Kilka wiec pytań:
    1) czy lekarz ten mial PRAWO zatrzymac sobie wyniki, czy jego obowiazkiem
    bylo sobie SPISAC.
    2) jakie aktualnie mam szanse na odzyskanie tych wyników. ?

    Post wysylam na 2 grupy pl.sci medycyna, i pl.soc.prawo
    Pozdrawiam
    Ireneusz Kaczmarek