    From: "The_EaGle" <t...@t...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Legalny linux w firmie???
    Date: Fri, 17 Oct 2003 12:58:52 +0200

    Mam dzialnosc gospodarcza polegajaca na udostepnianiu inetu poprzez sieci
    LAN, WLAN. Najwazniejszym systemem jest oczywiscie linux stojacy na
    serwerze. Mam pytanie czy jezeli uzywam dystrybucji Red Hat 7.3 to musze
    miec do tego jakies papiery?

    Wiem ze bede mial w najblizszym czasie kontrole i wiem ze pytaja o takie
    rzeczy. Jezeli im tego nie pokaze maja prawo mi zabrac kompa. Nie trudno sie
    domyslec ze utrata serwera stawia mnie w dosc trudnej sytuacji nawet jezeli
    to bedzie na kilka dni. W mojej miejscowosci zarowno BSA (firma na jej
    zlecenie) jak i jakies inne zrzeszenie producentow oprogramowania
    komercyjnego (fota czy sfota ???) robia naloty na firmy informatyczne i do
    mnie przyjda raczej na pewno bo tych firm jest pewnie z 20 -40 :-/

    Martwie sie tym bo poszli takze do domu kolegi, zabrali mi z tysiac filmow
    na CD, mp3, itd. Ja tego nei mam ale nawet do linuxa sie doczepili. Czy
    majac firme musze miec na niego jakies dokumenty czy cos takiego???

    Rafał