  • Data: 2003-10-23 20:20:03
    Temat: Re: Legalny linux w firmie???
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

    >Martwie sie tym bo poszli takze do domu kolegi, zabrali mi z tysiac filmow
    >na CD, mp3, itd. Ja tego nei mam ale nawet do linuxa sie doczepili. Czy
    >majac firme musze miec na niego jakies dokumenty czy cos takiego???

    rada na zalatwienie sprawy licencji, jak rowniez "darmowosci" i
    wynikajacego z tego podatku:
    idz do najblizszego sklepu i kup gazete, do ktorej jest zalaczony
    linux z dystrybucja ktorej uzywasz (kup na firme).

    masz zalatwiona kwestie legalnosci: kupiles linuxa wraz z gazeta na
    firme, a licencja mowi ze mozesz sobie uzywac do woli.
    oraz masz zalatwiona kwestie darmowosci i wynikajacego z tego podatku:
    nie wziales za darmo, a zaplaciles za niego (pewnie cie wyjdzie ze
    20pln ;-)

    wiec z zadnej strony nie mozna ruszyc linuxa ktory masz w firmie ;-)

    za glupie 20pln bedzies zmial spokojny sen, chyba warto?

    pozdrawiam,
    Cyb