  • 1. Data: 2004-07-01 07:23:20
    Temat: Legalne w Polsce?
    Od: Marcin <m...@b...ltd.pl>

    Witam,
    Zwracam się do Was z zapytaniem o legalność używania takiego oprogramowania
    w Polsce: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=27605087
    Czy kupując tą wersję i rejestrując ją w Adobe będę w pełni legalnym
    użytkownikiem Photoshopa? Czy mogę używać go w firmie bez strachu o
    komplikacje ze strony US / BSA ?
    Czy używając go w domu (wykonując prace np. na umowę o dzieło) mogą być
    związane z tym jakieś problemy prawne?
    Czy wystawiana faktura VAT niemiecka, oraz sposob traktowania przez niemcow
    sprzedaży OEM będzie u nas akceptowany?
    Proszę o pomoc,

    --
    pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2004-07-01 08:22:50
    Temat: Re: Legalne w Polsce?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-07-01 09:23, Marcin rzecze:
> [...]
    > Czy kupując tą wersję i rejestrując ją w Adobe będę w pełni legalnym
    > użytkownikiem Photoshopa? Czy mogę używać go w firmie bez strachu o

    Absolutnie nie masz się czego obawiać. Prawo w Niemczech i Polsce w tym
    względzie jest takie samo, o czym niewielu wie.

> [...]
    > związane z tym jakieś problemy prawne?
    > Czy wystawiana faktura VAT niemiecka, oraz sposob traktowania przez niemcow

    Tak. Jesteśmy w jednym obszarze gospodarczym.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 3. Data: 2004-07-01 08:53:38
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Ja, osoba fizyczna nie prowadzaca DG, rok temu sprowadzalem z USA czcionki
    komputerowe o wartosci blisko $2000.00 i nikt mi nie powiedzial, ze nie
    wolno i jeszcze kurier UPS-Polska przywiozl mi paczke z lotniska do domu.

    Lech Dubrowski