  • 1. Data: 2004-06-30 22:31:56
    Temat: Wypowiedzenie na zwolnieniu lekarskim
    Od: "Jerzy Warecki" <k...@p...onet.pl>

    Mam małe pytanko, ponieważ doszły mnie słuchy że coś sie zmieniło w tej
    kwestii. Pracuje w firmie ponad pół roku (umowa o prace na czas określony),
    czy idąc na zwolnienie lekarskie (skręcenie kolana) pracodawca może
    rozwiązać umowę tylko jeżeli zwolnienie potrwa "dłużej niż łączny okres
    pobierania z tego tytułu wynagrodzenia i zasiłku"? - art 53 KP
    Czy też były jakieś zmiany i teraz może to zrobić wcześniej?

    dzięki z góry za ewentualne odpowiedzi :-)

    pozdrawiam
    Jurek

  • 2. Data: 2004-07-01 06:59:35
    Temat: Re: Wypowiedzenie na zwolnieniu lekarskim
    Od: "hania" <o...@p...onet.pl>

    > czy idąc na zwolnienie lekarskie (skręcenie kolana) pracodawca może
    > rozwiązać umowę tylko jeżeli zwolnienie potrwa "dłużej niż łączny okres
    > pobierania z tego tytułu wynagrodzenia i zasiłku"? - art 53 KP

    Tak

    > Czy też były jakieś zmiany i teraz może to zrobić wcześniej?

    nie, nic się w tej materii nie zmieniło

    (z innych przyczyn może rozwiązać - jeśli usprawiedliwiona nieobecośc trwa
    dłużej niż 1 miesiąc)

    Pzdr., dużo zdrówka życzę ;-) Hanka

  • 3. Data: 2004-07-01 10:02:49
    Od: "Jerzy Warecki" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hania" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie, nic się w tej materii nie zmieniło

    I bardzo dobrze :-)

    > (z innych przyczyn może rozwiązać - jeśli usprawiedliwiona nieobecośc trwa
    > dłużej niż 1 miesiąc)

    W zeszłym roku szef specjalnie postarał sie o ładną pogodę, żeby mnie
    zatrzymać dłużej na urlopie. Czego to ludzie nie wymyślą, żeby znaleźć
    pretekst.... ;-)

    > Pzdr., dużo zdrówka życzę ;-) Hanka

    Dzieki. Tobie również :-). Miłe osoby na tej grupie (gdzie te czasy usenetu
    kiedy zawsze odsyłano do googli ;-) i nawet FAQ macie, fjuu, fjuu...

    pozdrawiam
    Jurek