  • 1. Data: 2007-09-03 14:30:11
    Temat: Laminowanie dokumentów
    Od: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>

    Witam
    Czy z prawnego punktu widzenia można zalaminować świadectwa pracy i
    umowy o pracę, świadectwa szkolne itp?

    Moje świadectwo z pierwszej pracy jest już w stanie ogólnym niezbyt
    dobrym, dlatego chciałem zalaminować co ważniejsze dokumenty, ale nie
    wiem czy ktoś kiedyś nie stwierdzi sobie, że dokument zalaminowany nic
    nie znaczy.

    Pozdrawiam, Grzegorz.

  • 2. Data: 2007-09-03 16:22:10
    Temat: Re: Laminowanie dokumentów
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Mon, 03 Sep 2007 16:30:11 +0200, od Ania_i_Grzes :

    > Witam
    > Czy z prawnego punktu widzenia można zalaminować świadectwa pracy i
    > umowy o pracę, świadectwa szkolne itp?

    Przeszkód prawnych nie widzę, ale nie radzę z racji tej, że posługiwanie
    się takim zalaminowanym dokumentem może być trudne, a u niektórych wzbudzić
    może podejrzenie o ich fałszywość.

    Trzeba było pomysleć wczesniej i odpowiednio przechowywać dokumenty np.
    każdy w osobnej koszulce.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 3. Data: 2007-09-03 17:03:34
    Od: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>

    W dniu 2007-09-03 18:22, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Trzeba było pomysleć wczesniej i odpowiednio przechowywać dokumenty np.
    > każdy w osobnej koszulce.

    Tak było, ale każdy pracodawca chciał ksero, co niestety trochę
    "zniszczyło" te dokumenty po czasie..

    Pozdrawiam, Grzesiek

  • 4. Data: 2007-09-09 19:05:39
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Mon, 03 Sep 2007 19:03:34 +0200, od Ania_i_Grzes :

    > Tak było, ale każdy pracodawca chciał ksero, co niestety trochę
    > "zniszczyło" te dokumenty po czasie..

    Trzeba było pomyslec wcześniej i zrobić np. 5 xerokopii na przyszłość.

  • 5. Data: 2007-11-30 13:55:03
    Od: gosmo <g...@p...onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > W odpowiedzi na post z Mon, 03 Sep 2007 19:03:34 +0200, od Ania_i_Grzes :

    > Trzeba było pomyslec wcześniej i zrobić np. 5 xerokopii na przyszłość.

    xerokopia budzi mniejsze podejrzenia co do autentyczności niż dokument w
    laminacie?