  • Data: 2013-08-08 11:07:26
    Temat: Łamanie prawa na drodze
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tyle ostatnio w mediach o kamerkach instalowanych w samochodach i
    nakłanianiu do obywatelskiego zachowania.
    Jak ostatnio w praktyce wygląda donos ;-) i dalsze postępowanie z
    "piratami" drogowymi. Wiem że trzeba zgłosić oficjalnie (imię i nazwisko
    świadka) bo samo nagranie nie wystarcza.
    Niby nic ale jak ciemna Vectra nagle mnie wyprzedza na podwójnej ciągłej
    bez kierunkowskazów ewidentnie przekraczając prędkość i powodując
    niebezpieczną sytuację to chyba nie można nad tym przejść do porządku
    dziennego.

    PS. Żeby była jasność. Ścigali gościa 3 samochody przede mną a kogutów
    nie włączyli.