  • 1. Data: 2003-04-29 09:11:34
    Temat: Spadek po dziadku - ustawowo
    Od: "Przemo" <b...@p...onet.pl>

    Mam taki problem, umarl moj dziadek, ktory ma dwoje rodzenstwa, corke i
    syna(mojego ojca). Nie zostawil testamentu, ani nie wchodzi w gre zadna
    ugoda, znajac moja rodzine bedzie to walka o kazda zlotowke :)
    Chcialbym sie dowiedziec od kogos czy moge liczyc na jakas czesc, probowalem
    szukac w Kodeksie Cywilnym "Kolejność dziedziczenia ustawowego określają
    art. 931-937 Kodeksu cywilnego" lecz nie moge znalezc, lub jest to dla mnie
    malo zrozumiale, nie jestem biegly w temacie, czy ktos moglby mi pomoc?
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 2. Data: 2003-04-29 09:52:49
    Temat: Re: Spadek po dziadku - ustawowo
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    mnie
    > malo zrozumiale, nie jestem biegly w temacie, czy ktos moglby mi pomoc?

    Sprawa prosta - wszystko biora jego zstepni czyli corka i syn. Jezeli jest
    wdowa to ona tez dziedziczy. Rodzenstwo nie dziedziczy.

    Konrad

  • 3. Data: 2003-04-29 20:48:50
    Temat: Odp: Spadek po dziadku - ustawowo
    Od: "Przemo" <b...@p...onet.pl>

    > probowalem
    > mnie
    >
    > Sprawa prosta - wszystko biora jego zstepni czyli corka i syn. Jezeli jest
    > wdowa to ona tez dziedziczy. Rodzenstwo nie dziedziczy.

    Dziekuje bardzo, tego sie obawialem :)
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 4. Data: 2003-05-03 19:50:45