  • 1. Data: 2002-01-29 22:18:37
    Temat: LICENCJA - prosba o pomoc
    Od: "Zoran" <d...@s...pl>

    Witam
    Mam pytanie. Mam pewien pomysl, wymyslilem pewna gre z nagrodami, chcialbym
    nalozyc na nia licencje, co mam w tym kierunku zrobic, gdzie sie udac, gdzie
    taka licencje zdobyc?
    Czy gre mozna zalicencjonowac, ile to kosztuje?
    Licencje mozna sprzedawac , ile moge zadac za moja licencje na moj pomysl?
    Jakie sa jeszcze formy zabespieczenia takiego pomyslu?
    Za pomoc wielkie dzieki
    Zoran
    d...@s...pl

  • 2. Data: 2002-01-30 08:36:22
    Temat: Re: LICENCJA - prosba o pomoc
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    Np. http://www.bogatko.dim.pl/wzor_1.htm

    > Czy gre mozna zalicencjonowac, ile to kosztuje?

    Oczywiście. Ile to kosztuje? Ty jesteś autorem, więc ty dyktujesz cenę.

    > Licencje mozna sprzedawac , ile moge zadac za moja licencje na moj pomysl?

    Tyle ile licencjobiorca chce zapłacić - mamy wolny rynek.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting