  • 1. Data: 2011-05-27 11:07:59
    Temat: L4 i co dalej
    Od: "antylopa" <n...@m...pl>

    będąc na zwolnieniu lekarskim (umowa o pracę) rozumiem że mogę WYJŚĆ z domu?

  • 2. Data: 2011-05-27 11:12:47
    Temat: Re: L4 i co dalej
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 27 May 2011 13:07:59 +0200, antylopa napisał(a):

    > będąc na zwolnieniu lekarskim (umowa o pracę) rozumiem że mogę WYJŚĆ z domu?

    tak :)

    --
    Kapsel
    http://galeria.kapselek.net

  • 3. Data: 2011-05-27 11:16:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-27 13:12, Kapsel pisze:

    > tak :)

    A jak na zwolnieniu ma zastrzeżenie, że "musi leżeć"?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-05-27 11:20:23
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 27 May 2011 13:16:47 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > A jak na zwolnieniu ma zastrzeżenie, że "musi leżeć"?

    A to nie wolno leżeć u cioci w Ciechocinku? :>

    --
    Kapsel
    http://galeria.kapselek.net

  • 5. Data: 2011-05-27 12:11:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-27 13:20, Kapsel pisze:

    > A to nie wolno leżeć u cioci w Ciechocinku? :>

    Ale pytanie było o wychodzenie z domu, a nie leżenie poza miejscem
    zamieszkania/zameldowania.

    Ad rem: były orzeczenia, że jeśli ktoś musi leżeć, to i tak do sklepu,
    czy w innych ważnych sprawach może wyjść, jeśli musi (tzn. jak nie ma
    skądinąd pomocy).

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-05-27 12:19:29
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 27 May 2011 14:11:44 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    >
    > Ad rem: były orzeczenia, że jeśli ktoś musi leżeć, to i tak do sklepu,
    > czy w innych ważnych sprawach może wyjść, jeśli musi (tzn. jak nie ma

    No! to co się mnie czepiasz ;)

    --
    Kapsel
    http://galeria.kapselek.net

  • 7. Data: 2011-05-27 15:00:49
    Od: "antylopa" <n...@m...pl>

    nie wiem czy napisane że leżeć - chyba nie bo kazał siedzieć :p (drobna
    kontuzja 'dolna')
    chcę z tą kontuzją se normalne jak (chory) człowiek wyjechać do 'cioci'.

    Z doświadczenia wolę sprawdzić, czy aby jakieś 'udogodnienia' w prawie
    naszym kochanym na ten temat, (jak brało się kiedyś zdrowotne na
    działaności, to znawcy tematu straszyli kontrolami).

  • 8. Data: 2011-05-28 06:29:33
    Od: "ZZtop" <z...@t...com>

    > A jak na zwolnieniu ma zastrzeżenie, że "musi leżeć"?
    >
    > --
    > Liwiusz

    Można podczas L4 ("chory powinien leżeć") leżeć na
    plaży w Miami, ale należy podać do ZUS adres pobytu.

    Miałem taki numer i się odczepili, poza tym są przepisy.
    W żadnym razie nie mam obowiązku przebywać pod adresem
    zamieszkania, znanym ZUSowi.

    --
    ZZtop

  • 9. Data: 2011-05-28 06:34:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ZZtop pisze:

    > Można podczas L4 ("chory powinien leżeć") leżeć na
    > plaży w Miami, ale należy podać do ZUS adres pobytu.

    A jak się poda ZUS to trzeba się tam zameldować, choćby czasowo ;) ??!

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 10. Data: 2011-05-28 07:34:54
    Od: "ZZtop" <z...@t...com>

    > A jak się poda ZUS to trzeba się tam zameldować, choćby czasowo ;) ??!

    Ja podałem adres i to wszystko było

    Jutro mogę być gdzieś indziej, np. na
    Antarktydzie, przewieziony na noszach
    w celach leczniczych. Podaję adres,