  • 1. Data: 2002-08-17 03:30:20
    Temat: Kwaśniewski i Papież
    Od: "Bożena Niedźwiecka" <k...@h...com>

    Do jakich granic siega hipokryzja i bezczelnosc, obluda.

    Prezydent ma nadal czelnosc i odwage stanac obok Ojca Swietego. Udaje nadal,
    ze nic sie w Kaliszu nie stalo. Nadal nie stac go na slowa przeprosin. W
    Jedwabnem przepraszal.

    Dziś, Ojciec Tadeusz Rydzyk powiedział, że ONI, nie mogąc Go zniszczyć,
    będą chcieli Go wykorzystać. Do swoich celów.

    Powyżej mamy przykład. Odkąd istnieje Gazeta Wyborcza, jest ona wiodącym
    organem walczącym z katolicyzmem, z polskim Kościołem, i z Polską. Robią to
    bez przerwy, bez skrupułów.

    I nagle - Michnik, Kwaśniewski i inni - zmieniają skórę, ubierają ornat, i
    dzwonią ogonami na mszę. "Potrzebujemy Jego nauki i Jego osoby", pisze GW. O
    ile wierzę w drugi człon tego zdania (o tak, ONI potrzebują osoby Papieża,
    aby przekręcając Jego słowa zamydlić nam w głowach), o tyle pierwszy jest
    kłamstwem. Bowiem przyjęcie słów i nauki Ojca Świętego nie wyraża się w
    słowach - wyraża się w uczynkach.

  • 2. Data: 2002-08-17 04:27:36
    Temat: Re: Kwaśniewski i Papież
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    NTG

  • 3. Data: 2002-08-17 08:34:18
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sat, 17 Aug 2002 05:30:20 +0200, Bożena Niedźwiecka napisał/napisała:
> [...]
    > aby przekręcając Jego słowa zamydlić nam w głowach), o tyle pierwszy jest
    > kłamstwem. Bowiem przyjęcie słów i nauki Ojca Świętego nie wyraża się w

    hmm Jestes spokrewniona z jarek000(ilestam zer w jego IQ)?

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 4. Data: 2002-08-17 08:42:08
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Bożena Niedźwiecka <k...@h...com> quotation:
    > Do jakich granic siega hipokryzja i bezczelnosc, obluda.

    Do takich, w których księża nocują u siebie małe dziewczynki
    i się z nimi zabawiają za przeproszeniem.

    > Prezydent ma nadal czelnosc i odwage stanac obok Ojca Swietego. Udaje nadal,
    > ze nic sie w Kaliszu nie stalo. Nadal nie stac go na slowa przeprosin. W
    > Jedwabnem przepraszal.

    I słusznie, że przeprosił za Jedwabne. To nie mój prezydent, ale
    zachował się jak człowiek cywilizowany i kulturalny.

    > Dziś, Ojciec Tadeusz Rydzyk powiedział, że ONI, nie mogąc Go zniszczyć,
    > będą chcieli Go wykorzystać. Do swoich celów.

    Bredzisz. Jesteś chorą kobietą. Zapewne masz sześcioro dzieci, jesteś z
    tego powodu szczęśliwa, a kalendarzyk działa niezawodnie.

    > Powyżej mamy przykład. Odkąd istnieje Gazeta Wyborcza, jest ona wiodącym
    > organem walczącym z katolicyzmem, z polskim Kościołem, i z Polską. Robią to
    > bez przerwy, bez skrupułów.

    Bez skrupułów to GW walczy ze zgnilizną w kościele. Każdy wartościowy
    ksiądz, taki który był tego wart został na jej łamach doceniony.
    Wyciąganie na światło dzienne przekrętów kościelnych, a zwłaszcza
    oszołoma Rydzyka, który zachęca staruszki do przesyłania połowy renty
    na konto radia i innych ksenofobów, przeważnie rodem z Gdańska jest
    rzeczą ważną i potrzebną. Kościół nie powinien sterować państwem, a być
    koło niego.

> [...]
    > aby przekręcając Jego słowa zamydlić nam w głowach), o tyle pierwszy jest
    > kłamstwem. Bowiem przyjęcie słów i nauki Ojca Świętego nie wyraża się w

    Co ty zrobiłaś, a co zrobili oni? Pomijając rasę, opcję polityczną i
    cokolwiek do czego tacy jak Ty się mogą przyczepić, nie masz pojęcia o
    czym mówisz.

    NTG

    --
    Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh
    Hxbpunav cemrm obtbj hzvrenwn zybqb

  • 5. Data: 2002-08-17 08:51:30
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    "Bożena Niedźwiecka" <k...@h...com> naskrobał/a w

    > Powyżej mamy przykład. Odkąd istnieje Gazeta Wyborcza, jest ona
    > wiodącym organem walczącym z katolicyzmem, z polskim Kościołem, i z
    > Polską.

    A "NIE" to pies? ;)
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36/
    Join the army, meet interesting people, kill them

  • 6. Data: 2002-08-17 08:58:34
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl> quotation:

    > A "NIE" to pies? ;)

    Dlaczego takie mądre i szerzące wiarę katolickie pismo jest pomijane
    przez obrończynię moralności? :>>>>>>>

    PS: Ostatnio widziałem numer "NIE" w sklepie, na ostatniej stronie
    jest tam zdjęcie z rachunku sklepowego za "NIE" właśnie, gdzie widnieje
    napis "NIE - pismo katolickie" :>

    --
    Michał Cieślicki PLD/GNU Linux User

  • 7. Data: 2002-08-17 14:44:29
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Papik napisał(a):

    > hmm Jestes spokrewniona z jarek000(ilestam zer w jego IQ)?

    Bożena Niedźwiecka jest żoną tego Jarka ( być może to on sam pisze za nią, albo
    wszystko z tych kont wysyła boukun- brat tego Jarka, bo mu zablokowali konta
    pocztowe).

    Kaja

  • 8. Data: 2002-08-17 21:11:05
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sat, 17 Aug 2002 16:44:29 +0200, Kaja napisał/napisała:
    > Bożena Niedźwiecka jest żoną tego Jarka ( być może to on sam pisze za nią, albo
    > wszystko z tych kont wysyła boukun- brat tego Jarka, bo mu zablokowali konta
    > pocztowe).

    Znaczy to jedna, wielka, je*ta rodzinka ? :>
    Git, nia tez sie zajmie abuse :DDDD

  • 9. Data: 2002-08-22 09:56:30
    Od: "Ania O-Z" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bożena Niedźwiecka" <k...@h...com> napisał w
    wiadomości news:ajkfkm$c8o$1@sunsite.icm.edu.pl...
> [...]
    > słowach - wyraża się w uczynkach.
    >
    > Oj , Bożenko a gdzie miłosierdzie i przebaczenie , czyba te dwa pojęcia są
    Ci b. dalekie.
    Tak poza tym , to co napisałaś mnie osobiście przeraża , dobrze że jestes w
    tej mniejszości , bo inaczej nigdzie byśmy nie doszli.
    Dobrze ,że Ojciec Św. tego nie przeczyta.