  • 1. Data: 2002-08-16 22:09:18
    Temat: Wpis hipoteki do KW
    Od: "Caj" <c...@b...gnet.pl>

    czy sa jakies spsoby zgodne z prawem na przyspieszenie wpisu hipoteki do KW
    przewidywany termin wpisu 3 lata :-))))
    miejsce: Wroclaw

    PZDR

  • 2. Data: 2002-08-17 20:59:38
    Temat: Re: Wpis hipoteki do KW
    Od: "Wojciech Drewniak" <w...@i...pl>

    Napisz podanie do Prezesa Sądu Rejonowego o załatwienie sprawy wczesniej,
    podaj szczegółowo dlaczego /jakie straty możesz ponieść itp./
    WD
    Użytkownik Caj <c...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajjt6f$m7$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-08-17 22:43:44
    Od: "Caj" <c...@b...gnet.pl>

    dzieki tak zrobie na pewno zapisalem sie (to nie zart) na rozmowe z p.
    przew. Wydz KW na II pol pazdziernika ale jaja
    nie wiem czy to podanie do niej zlozyc wczesniej czy przyniesc dopirona
    rozmowe

    ale swoja droge to jakies jaja czekam juz ponad rok i nie wierzylem ze cos
    tak wg mnie banalnego moze tyle trwac ...chyba ze ktos chce cos dorobic na
    boku (jak na moj gust jesta tak na 75% a 75 to nie sto)

    dzieki za rade
    PZDR
    (ucziwy.... na razie do czasu)