  • 11. Data: 2020-03-10 23:15:46
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-03-10, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > W dniu 09.03.2020 o 22:57, J.F. pisze:
    >> https://tvn24.pl/polska/koronawirus-w-polsce-za-zlam
    anie-kwarantanny-domowej-grozi-wiezienie-przypomina-
    minister-lukasz-szumowski-4328391

    > Pytanie, czy pies na spacerze nie zarazi innych osób. To mnie bardziej
    > niepokoi.

    Stwierdzono wirusa u psa jednego z chorych, ale jakoś nic więcej ntt.
    nie słychać, więc pewnie się zdarza tyle, że rzadko i mozna olać. Ale
    pewnie i psa i smycz trzeba by już za każdym razem dezynfekować.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2020-03-11 04:39:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Mar 2020 21:12:53 +0100, Shrek napisał(a):

    > Na 100% do szeregowych posłów.

    Z rodzinami ?

    > Za mała. I na dodatek paździerz. Obstawiam, że w razie W lecą do
    > Rammstein. A w razie epidemi mają kilka przygotowanych miejscówek w
    > różnych jednostkach wojskowych. Ewakuacja rządu z kraju w czasie pokoju
    > to już byłaby pewnie na szybko i organizowana, gdyż jak sądze nie ma na
    > to oficjalnych procedur a co najwyżej jakieś "gry sztabowe".

    Tradycja nakazuje do Londynu :-)

    J.

  • 13. Data: 2020-03-11 07:00:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.03.2020 o 04:39, J.F. pisze:

    > Z rodzinami ?

    Ze zwierzętami domowymi.

    > Tradycja nakazuje do Londynu :-)

    Pewnym niuansem jest to, że ten rząd w lądynie to nie ten sam co uciekł
    z kraju przez zaleszczyki:P Nie wiem czy ten scenariusz jest na rękę
    władzom:P

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-03-11 07:24:20
    Od: r...@o...pl

    W dniu środa, 11 marca 2020 07:01:34 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Pewnym niuansem jest to, że ten rząd w lądynie to nie ten sam co uciekł
    > z kraju przez zaleszczyki:P Nie wiem czy ten scenariusz jest na rękę
    > władzom:P

    I wszyscy w jedno miejsce?

    Gdyby wszyscy wylądowali w Rammstein, mogliby zobaczyć przez okna odlatujący
    ostatni samolot z ostatnimi żołnierzami USA, a po otwarciu drzwi komitet
    powitalny rzuciłby coś w stylu "Herzlich willkommen, alle raus, hande hoch!"

    Dwa dni później kanclerz Angela i prezydenty Władymir podpisaliby porozumienie
    o współpracy przygranicznej i ewakuacji z powodu wirusa ok 20mln osób gdzieś na
    bezpieczne tereny Syberii, w czym zobowiązały się pomóc m.in. Deutsche Bahn i
    Lufthansa.

    Więc Londyn niby deczko bezpieczniejszy niż Rammstein ;-)

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 15. Data: 2020-03-11 07:28:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.03.2020 o 07:24, r...@o...pl pisze:

> [...]
    > powitalny rzuciłby coś w stylu "Herzlich willkommen, alle raus, hande hoch!"

    Jest taka możliwość, ale wtedy to już byłoby i tak pozamiatane.

    > Więc Londyn niby deczko bezpieczniejszy niż Rammstein ;-)

    Po brexicie mogą nie przejść przez biuro imigracyjne - w końcu lecą do
    pracy bez pozwolenia:P

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-03-11 09:58:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie słychać, więc pewnie się zdarza tyle, że rzadko i mozna olać. Ale
    > pewnie i psa i smycz trzeba by już za każdym razem dezynfekować.

    albo się okaże, że pies miał innego koronowirusa, który na ludzi nie
    przechodzi.

    natomiast dr Paweł Grzesiowski (
    https://www.wykop.pl/ludzie/drPGrzesiowski/ ) na ten temat wypowiedział
    się tak:
    " Nie ma żadnych danych, które potwierdzałyby, że koty czy inne
    zwierzęta domowe chorują na koronawirusa. Jest jedna praca na temat psa,
    który miał wirusa w nosie, ale bez żadnych objawów i żył w rodzinie w
    której wirus występował. Nie można na tej podstawie absolutnie
    twierdzić, że zwierzęta domowe mogą być przenosicielami tego wirusa.
    Dlatego uważam, że można spokojnie odwiedzić to mieszkanie i zachowując
    podstawowe zasady higieny zaopiekować się kotem."
    --
    http://zrzeda.pl

  • 17. Data: 2020-03-11 10:52:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > jest jedna praca na temat psa,
    > który miał wirusa w nosie

    ;) czyli wystarczy mieć wirusa w nosie... albo a dupie;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-03-11 15:21:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lądyn obstawiony przez ruskich szachistów z polonem.
    Arctowski to niezły pomysł, tam podniesiona flaga RP jest.

    -----

  • 19. Data: 2020-03-11 15:28:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.03.2020 o 15:21, ąćęłńóśźż pisze:
    > Lądyn obstawiony przez ruskich szachistów z polonem.
    > Arctowski to niezły pomysł, tam podniesiona flaga RP jest.

    Nie wygląda na miejsce odpowiednie do zarządzania krajem na czas kryzysu
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /b/b1/Henryk_Arctowski_Polish_Antarctic_Station.JPG/
    1200px-Henryk_Arctowski_Polish_Antarctic_Station.JPG

    Chyba że coś po kryjomu pod ziemią zakopali;)

    BTW - co prawo miedzynarodowe mówi na temat stacji arktycznych (albo
    antarktycznych;)? Są ekterytorialne?

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2020-03-11 15:43:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Pewnym niuansem jest to, że ten rząd w lądynie to nie ten sam co
    >uciekł z kraju przez zaleszczyki:P

    Ale sie poczuwa. I chyba nawet insygnia wladzy ma ...

    J.