  • 1. Data: 2006-06-07 23:34:24
    Temat: Kurestwo polityczne - SA Krakow
    Od: umberto <s...@w...pl>

    Musi przeprosić za "burdelarza"

    05.06.2006

    Sąd uznał, że poseł musi przeprosić

    Sąd Apelacyjny w Krakowie uznał, że poseł PiS Edward Siarka naruszył
    dobra osobiste agencji towarzyskich na Podhalu, nazywając go
    "burdelarzem" i "meliniarzem" - pisze "Dziennik".

    - Ja nie czuję się winny za tamte słowa. A jak miałem nazwać tamtego
    człowieka, przecież on nie zajmuje się smażeniem frytek - mówi poseł,
    który przegrał już sprawę o ochronę dóbr osobistych w dwóch instancjach
    i składa kasację do Sądu Najwyższego.

    Kasacja nie wstrzymuje jednak wykonania wyroku i poseł będzie musiał
    przeprosić urażonego Wiesława G. na łamach "Tygodnika Podhalańskiego"
    oraz zapłacić 3 tys. zł na dzieci głuchonieme w Rabce.

    (INTERIA.PL)

  • 2. Data: 2006-06-08 08:56:06
    Temat: Re: Kurestwo polityczne - SA Krakow
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    umberto napisał(a):
> [...]
    > przeprosić urażonego Wiesława G. na łamach "Tygodnika Podhalańskiego"
    > oraz zapłacić 3 tys. zł na dzieci głuchonieme w Rabce.

    no i bardzo dobrze! Ja bym dawal za pierwsze zeniwazenie zawiasy a za
    drugie juz bez zawiasow. Jest to szmacenie wolnosci slowa.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".