  • 1. Data: 2006-02-28 19:42:34
    Temat: Postanowienie o umorzeniu egzekucji
    Od: Mellow <m...@...sigu>

    Witam ponownie grupe. Byłem tu niedawno z wątkiem "komornik zapukał do
    drzwi.." Dzisiaj dostałem pisemko od komornika sądowego w którym napisano:
    postanawia:
    -postępowanie egzekucyjne umorzyć w całości na podstawie art.824 $1
    pkt.3 kpc
    Co w takim wypadku zrobi sąd? Da sobie spokuj czy zamieni na odsiadke?
    Jest to grzywna 655zł z grodzkiego, mam już pieniądze tylko nie wiem co
    w takim przypadku robić, chciałem wcześniej zamienić na prace społeczne
    ale za dużo biegania bym miał

  • 2. Data: 2006-03-01 08:51:02
    Temat: Re: Postanowienie o umorzeniu egzekucji
    Od: "Jarek" <J...@n...ghj>

    Użytkownik "Mellow" <m...@...sigu> napisał w wiadomości
> [...]
    > pkt.3 kpc
    > Co w takim wypadku zrobi sąd? Da sobie spokuj czy zamieni na odsiadke?

    zamieni