  • 1. Data: 2003-04-07 21:45:13
    Temat: Błąd w sztuce lekarskiej sprzed 18 laty
    Od: "ana" <c...@c...com>

    18 lat już minęło od dnia, w którym mój brat przez błąd w sztuce lekarskiej
    do dnia dzisiejszego jest "roślinką". To były czasy komuny, dochodzenie
    prawa w tym zakresie praktycznie było niemożliwe. Czy dziś, w świecie, który
    mojemu bratu oferuje to samo, co świat komuny, czyli nic, mogę dochodzić
    jakichkolwiek praw w jego imieniu? Chociażby po to, aby zdobyć pieniążki na
    fachową rehabilitację... Dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam
    ana