  • 11. Data: 2009-03-16 18:25:06
    Temat: Re: Kupno auta, nieprzerejestrowanie, zabrany dowód i inne kłopoty.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:pan.2009.03.16.11.59.58@rudak.org...
    > Cokolwiek Ci grozi -- lepiej już nie będzie ;-)
    > To jest jakieś wykroczenie pewnie.

    Kiedyś to było wykroczenie, ale przy kolejnej noweli kilka lat temu
    wywalano różne rzeczy i wywalono również i ten artykuł. W pozostałym
    zakresie poprzenoszono do innych ustaw, a przerejestrowywaniu pojazdu po
    prostu zapomniano i teraz na dobrą sprawę jest obowiązek bez sankcji.

  • 12. Data: 2009-03-16 19:35:30
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > W pozostałym zakresie poprzenoszono do innych ustaw, a przerejestrowywaniu
    > pojazdu po prostu zapomniano i teraz na dobrą sprawę jest obowiązek bez
    > sankcji.

    Ja kupiłem auto od firmy prywatnej, dostałem fakturę VAT + komplet
    dokumentów w tym jeden najważniejszy, że auto ma już spłacony kredyt (w DR
    jako właściciel wciąż widniał bank) i tutaj się zaczęły cyrki, bowiem nr
    mieszkania użytkownika w DR nie zgadzał się z nr mieszkania na zaświadczeniu
    (literówka, a wlaściwie cyfrówka). Choćby mi i milion euro kary za
    nieprzerejestrowanie groziło to i tak bym nie zapłacił, bo nie mogłem auta
    zarejestrować na siebie. Odkręcenie sprawy w banku zajęło pół roku bo
    wakacje były, bo papiery w drugiej części PL, bo pani zachorowała, bo i tak
    okazał się, że to bank ma błąd w papierach i upiera się co do poprawności
    wystawionego zaświadczenia itp. itd.

    *

  • 13. Data: 2009-03-17 07:38:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No wiesz? Tak normalnie?
    > Prawdziwemu Polakowi to ujmę przynosi, coś uczciwie zrobić a nie
    > kombinować
    >:P

    niektorzy klienci nie moga sobie podarowac glupich komentarzy...
    Oczywiscie tez ich szanujemy... ;-PPP

    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
    ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.

  • 14. Data: 2009-03-17 07:38:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > zakresie poprzenoszono do innych ustaw, a przerejestrowywaniu pojazdu
    > po prostu zapomniano i teraz na dobrą sprawę jest obowiązek bez

    super - wielkie dzieki.
    Reasumujac - isc do swojego UK - zarejestrowac, powiedziec gdzie jest dowód
    (przesla sobie) a do tego czasu jezdzic na kwitku od policji.
    Wszystko ok?
    Dzieki za pomoc.

    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
    że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ

  • 15. Data: 2009-03-17 13:44:13
    Od: Martin Fox <k...@g...com>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 07:38:04 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > niektorzy klienci nie moga sobie podarowac glupich komentarzy...
    > Oczywiscie tez ich szanujemy... ;-PPP

    Chyba zacznę używać znaczników <ironia></ironia> skoro emotikonki nie
    wystarczają :)

    --
    Martin Fox

  • 16. Data: 2009-03-17 22:37:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:17032009.0A02914C@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > Reasumując - isc do swojego UK - zarejestrowac, powiedziec gdzie jest
    > dowód (przesla sobie) a do tego czasu jezdzic na kwitku od policji.

    W Twoim Wydziale Komunikacji dadzą Ci tymczasowe tablice, więc kwitek nie
    będzie potrzebny. reszta się zgadza.