  • 1. Data: 2007-01-12 23:51:37
    Temat: Ktos mial pecha i dodatkowo trafil
    Od: "mg" <a...@p...onet.pl>

    na specjaliste od oprogramowania ... firma GNU ...

    http://images4.fotosik.pl/44/43080e83ef84afebmed.jpg

    Brak slow ... zotaje tylko LOL

  • 2. Data: 2007-01-13 09:00:58
    Temat: Re: Ktos mial pecha i dodatkowo trafil
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Brak slow ... zotaje tylko LOL

    Rzuciło mnie na ziemie ... masakra. Jak wezme bezplatną gazetke na
    skryzowaniu to pewnie działam na szkode firmy Metropol :))))

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-01-13 09:17:25
    Od: "Bibeck" <bibeck[wytnij_to]@op.pl>

    Użytkownik "mg" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > na specjaliste od oprogramowania ... firma GNU ...
    >
    > http://images4.fotosik.pl/44/43080e83ef84afebmed.jpg
    >
    > Brak slow ... zotaje tylko LOL

    Rzeczywiscie, witki opadaja;)
    ale jezeli to bylo na podstawie opinii bieglego, to czy mozna dzieki temu
    wykazac, ze zaden z niego ekspert i jego zeznania nie powinny zostac
    uwzglednione?
    Bibeck

  • 4. Data: 2007-01-13 09:59:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    mg napisał(a):
    > na specjaliste od oprogramowania ... firma GNU ...
    >
    > http://images4.fotosik.pl/44/43080e83ef84afebmed.jpg
    >
    > Brak slow ... zotaje tylko LOL

    tu kartnei powinny dwie osoby odpowiedziec, biegly i prokurator ktory to
    przyjal.

  • 5. Data: 2007-01-13 10:00:11
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    mg napisał(a):
    > na specjaliste od oprogramowania ... firma GNU ...
    >
    > http://images4.fotosik.pl/44/43080e83ef84afebmed.jpg
    >
    > Brak slow ... zotaje tylko LOL

    uprzedzajac bo juz kiedys byla o tym mowa na grupie ( i Robert T. sie
    przyczepil odnosnie prokuratora), on przeciez nie moze na slepo kazdej
    opini przyjmowac.

  • 6. Data: 2007-01-13 11:03:37
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sat, 13 Jan 2007 10:59:23 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > tu kartnei powinny dwie osoby odpowiedziec, biegly i prokurator ktory to
    > przyjal.

    Było już to poruszane na grupie. Domniemuję, że prokurator nie powołał
    biegłego do zbadania zawartości zatrzymanego komputera i stąd to
    nieporozumienie.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 7. Data: 2007-01-13 14:57:01
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>

    > na specjaliste od oprogramowania ... firma GNU ...
    > http://images4.fotosik.pl/44/43080e83ef84afebmed.jpg
    > Brak slow ... zotaje tylko LOL

    jakieś to hermetyczne, o co chodzi?

    j.

  • 8. Data: 2007-01-13 15:56:28
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl> napisał w wiadomości

    > jakieś to hermetyczne, o co chodzi?

    W skrócie o to, że kilka z wymienionych tam pozycji to programy na
    licencji GNU, czyli krótko mówiąc dostępne bezpłatnie.

  • 9. Data: 2007-01-13 19:52:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > W skrócie o to, że kilka z wymienionych tam pozycji to programy na
    > licencji GNU, czyli krótko mówiąc dostępne bezpłatnie.

    Nie do końca - program na licencji GNU niekoniecznie musi być darmowy.

    Niemniej jednak te konkretnie były - i to jest pierwsza wpadka
    niekompetentnego prokuratora.

    Drugą wpadką było uznanie (upraszczając) autorów owej licencji za
    autorów owego programu - równie dobrze ów matołek mógłby oskarżyć
    złodzieja Twojego samochodu o działanie na szkodę autora koncepcji
    samochodu jako takiego :)

  • 10. Data: 2007-01-13 21:42:48
    Od: "mg" <a...@p...onet.pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > W skrócie o to, że kilka z wymienionych tam pozycji to programy na
    > licencji GNU, czyli krótko mówiąc dostępne bezpłatnie.

    W skrocie tak, ale kontekst jest szerszy. To nie jest po prostu darmowy
    soft.
    GNU to idea wolnego oprogramowania, u ktorej podstaw lezy mysl, ze
    wszystkie programy powinny byc wlasnoscia intelektualna ludzkosci a nie
    autorow czy korporacji. (Ktos moze pomyslec, ze nik na to nie pojdzie
    ale tu jest mowa np. o Linuxie)

    Ruch na rzecz wolnego oprogramowania zostal utworzony przez Richarda
    Stallmana w latach 80-tych w odpowiedzi na skomercjalizowanie sytemu
    UNIX.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/GNU

    Wracajac do sprawy do tak jak gdyby policjant ukaral kogos za normalne
    chodzenie po chodniku a sad podtrzymal decyzje policjanta.

    To jest totalna kompromitacja wymiaru sprawiedliwosci w temacie
    scigania ludzi za skopiowany soft.