  • 1. Data: 2007-01-13 00:33:11
    Temat: Brak karty gwarancyjnej
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    Witam!

    Sprawa wydaje się być banalna, ale jestem nieco w kropce. Zakupiłem na
    Allegro od osoby prywatnej przedmiot (nowy i z gwarancją), ale okazało
    się, ze zamiast gwarancji dostałem czystą kartę, baz pieczątek,
    podpisów, dat i dowodu zakupu - słowem nieważną. Prośby o dosłanie
    ważnego dkoumentu stanęły na niczym, kontakt ze sprzedającym urwał się
    (zarówno telefoniczny jak i e-mailowy).

    Wkrótce (w przeciągu tygodnia) okazało się, że akumulatory w urzadzeniu
    nadają się praktycznie do kosza. Oczywiście poinformowałem o tym
    sprzedającego, bez jakiegokolwiek odzewu. Firma będąca dystrybutowem
    poinformowała, że z chęcią pomogą, ale bez ważnej gwarancji to za wiele
    nie mogą zrobić. No i kółko się zamyka.

    Pytanie - jak postąpić w tym momencie? Póki co wystąpiłem z żadaniem (w
    terminie takim-a-takim) dostarczenia wymaganych dokumentów lub pokrycia
    kosztów zakupu nowych akumulatorów. Podejżewam jednak, ze zda sie to na
    nic. Z niechęcią skorzystałbym z Programu Ochrony Kupujących Allegro,
    jako że wymaga to uruchomienia całej procedury z Policją włącznie, a na
    to nie mam ani czasu, ani ochoty.

    Czy jest zatem jakiś prosty sposób aby skłonić sprzedającego do
    współpracy? Postraszenie czymś, groźba skierowania sprawy gdzieś-tam,
    jakiś paragraf, podstawna prawna itp?

    Krótko mówiąc - co zrobić aby facetowi szybko i skutecznie (pardon)
    zmiękła rura :-)

    Pozdrawiam
    Artur
    --
    Medżik DiscoPolo Mejker:
    http://www.mdpm.bzi.pl/

  • 2. Data: 2007-01-13 12:54:20
    Temat: Re: Brak karty gwarancyjnej
    Od: z...@p...onet.pl

    sorki za podwójny post, coś niusy mi zaszwankowały...

    A.

  • 3. Data: 2007-01-13 13:00:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 13 Jan 2007 13:54:20 +0100, z...@p...onet.pl napisał(a):

    > sorki za podwójny post, coś niusy mi zaszwankowały...

    Ja za to nie widzę pierwotnego posta... W ogóle ostatnio coś news.onet.pl
    gubi mi posty :(

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl