  • 1. Data: 2003-03-05 19:06:53
    Temat: Kto to dziennikarz?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    ostatnio słyszałem w lewizorni czy też radiu, że jakowyś sąd nie
    zwolnił Michnika z tajemnicy dziennikarskiej. I zastanawia mnie co to
    jest tajemnica dziennikarska i kto ma do niej prawo. Czy ja kiedyś
    wydając lokalną gazetkę szkolną mogłem odmawiać zeznać zasłaniając się
    tajemnicą dziennikarską? Czy pisując od czasu do czasu dorywczo
    artykuły do różnych gazet też jestem dziennikarzem i też mam prawo
    odmowy zeznań?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 2. Data: 2003-03-05 19:13:26
    Temat: Re: Kto to dziennikarz?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > tajemnicą dziennikarską? Czy pisując od czasu do czasu dorywczo
    > artykuły do różnych gazet też jestem dziennikarzem i też mam prawo

    Ale tylko w sprawach związanych z Twoim dziennikarstwem czyli np. na pytania
    o źródło informacji.

    Leszek

    GG 1631219
    "Zdrowy rozsądek zostaw w szatni przed